A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Civic (1995-2001)

Civic 1,5 iLS VTEC 4 ajtós 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Sosem adom el!!!

Szöveges ítélet

Van már itt sok jó ítélet, csak azért írok, hogy növeljem az átlagpontszámot, ugyanis nagyon szeretem ezt a Hondát(egyesek szerint a páromnál is jobban :-) ). Leírom én is a tapasztalatokat.
Szóval mindenkinek nagyon ajánlom, a lényegét meg lehet fogalmazni egy rövid mondatban: ha pörgetem nagyon megy, ha nem, akkor keveset fogyaszt (tehát papáknak és hülyegyerekeknek egyaránt való):
A motor egy remekmű!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Átlagfogyi télen (kisebb kerékkel) 5,8 körül, nyáron 6,3 l/100km. Ebben város is van, és lakotton kívül átlag 110-120 az ezzel járó előzésekkel együtt. 5.- ben 120-ig világít az econo-lámpa, ami az alacsonyabb fogyasztást mutatja. Kondival sem fogyaszt nyáron többet, de visszavesz a teljesítményből.
4000-es fordulat környékén megjön a plussz erő, de szerintem alatta is szép nyomatékos, én ötödikben is szoktam előzni.
gyorsulás kb. 10,2 s
sebesség 1-esben 60, 2-esben 105, 3-asban 150, 4-esben 190, 5.-ben még nem próbáltam, mert nem vagyok hajlandó az autópályáért fizetni :-) . A váltó nagyon jó.
Kényelem: én annyira nem csípem a nagy autókat, szeretem, ha az autóm szépen körbevesz, ennek ez megfelel, az ülés jól tart, de kicsit azért valljuk be, kényelmetlen. Hely van benne bőven, hátul is szépen el lehet férni. Extrákkal el van látva (4 el. ablak, fűthető el. tükör ...).Csomagtartó megfelelő, 4 rekesz bor elfér benne :-).
A futómű feszes, nagyon jó a kanyarokban, és még csillapít is, de nem ilyen utakra való. Jó országúton igazi élvezet. Nagy meglepetésemre és megelégedésemre még állítani sem kellett, bár próbálok vigyázni rá, ha lehet még egy nagyobb madársz*rt is kikerülök. Budapestre meg ne ilyet vegyetek.
A kormánymű is szépen működik, a szervorásegítés megfelelő.
A fékek jól működnek, egyszer kanyargós hegyi úton mentem egy kocsisorban, a semmiből előtünt 3 ifa, amik egymást vontatták, mindenki fék, az előttem lévő nagyobb, újabb, komolyabb(-nak mondott) autó otthagyta a fél gumiját az aszfalton, hátulról meg majdnem belémjöttek, én meg egy jó lassulással megoldottam a dolgot abs nélkül is. (csak azért írtam le, mert egyesek gyengének találták a féket).Fékbetétcsere 100e-nél volt.
Fenntartás: keveset fogyaszt, az olajat nem eszi és semmilyen alkatrésszel nem volt gondom, de nem sajnálom tőle a jó olajat, gyertyát, vagy a jobbik levegőszűrőt, vezérműszíjat és görgőt is gyárit vettem, ezek viszont pénzbe kerülnek. A kopó/kötelező alkatrészeket nem kell gyakrabban cserélni, mint más autónál. Nincsenek bosszantó apró hibák sem, amire feleslegesen kellene pénzt kidobni.A fenntartás azért 10-es, mert bár a jó cuccok drágák, de az autó minden ráköltött fillért meghálál.
Megbízhatóság: így 6,5 évesen, 125e km után semmivel semmi probléma, -20 ban is indul stb... stb...
Még csak nem is zörög benne semmi, pedig megyek néha sz*r utakon.
Minden úgy működik, ahogy azt a gyárban lelkiismeretesen megtervezték.
Hopp, mégsem tökéletes!!! Egyszer megtréfált, az üzemanyag visszajelző lámpa izzója kiégett (gyalogoltam vagy 5 km-t benzinért), de ilyen szörnyűségeket csak azért írok le, hogy a más nemzet autóiért rajongó tulajdonosok ne ilyet vegyenek, és így mi maradhassunk a kategória királyai!!!!!!!!!!!! :-))))))))



2008.01.29.

Most ráérek, naplózok egyet:
A kicsike októberben volt 8 éves, most 173000 km van benne.
Semmi rendkívüli nem történt az ítélet írása óta, bár 160000-nál hátsó telót cseréltettem, ez a frankó magyar utaknak köszönhető, és szerintem annak,hogy a hátulja szinte sosincs leterhelve, és a keményre hangolt futómű inkább csak ütéseket kapott, nem csillapított(bár nem vagyok autószakértő, csak a hülye fejemmel gondolom így). Egyáltalán nem volt bajom vele, csak a vizsgán nem ment volna át, ráadásul az új telóval semmi változást nem tapasztaltam, így sem jobb, és úgy sem volt rossz. Ezt nem tulajdonítom az autó hibájának, úgyhogy az elégedettségem továbbra is maximális.
Báááááár nagy sunyi módon nemrég kiégett a két hátsó rendszámtábla világító izzó (2 hét különbséggel - vajon ezt is belőtték a gyárban????). Borzasztó! :-DDDDDDD

A fogyasztás is felment (most a kisebb gumival) 6,3-ra, de most többet büntettem. De amikor nem megyek 90-nél gyorsabban (igen, ilyen is előfordulhat egy hondással pl. havas, jeges úton), akkor 5,7 - 5,8 -at fogyasztott.
Örömmel tölt el,hogy az évek előrehaladtával sem nő a fogyi és nem csökken a teljesítmény (mármint érzetre). Ez is a motor nagyszerűségét mutatja. A végsebességét még mindig nem próbáltam ki. :-(

A váltóban cseréltünk olajat 150000-nél, továbbra is kitűnően működik. A futómű szuper, az akksi még a gyári, minden egyéb cucc hibátlanul működik, és még mindig nem zörög benne semmi, és továbbra is nagyon vigyázok rá!

Le kell még itt írnom,hogy nagyon sajnálom azokat, akik leharcolt, esetleg versenyzésre használt Hondát vettek, de még jobban azokat, akik direkt lehúzó ítéleteket írnak, és 2.3 vagy 2.5 -ös BMW-vel hasonlítanak össze pl egy 1.6-os (Vti) gépet. :-(

És gratula a "Leghűségesebb munkatársam..." ítélet írójának a verséhez! :-DDD

Hibalista

- japán Honda!
- semmi nem romlott el

Ide hordtam szervizbe

Jóapám + én
olaj,olajszűrő,benzinszűrő,fékbetét,gyertya illetve levegőszűrő, izzók, kerékcsere
mi jól dolgozunk, 10-es :-)

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Honda Eger
vezérműszíj, görgő, hátsó teló

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1999
Kényelem (8) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 54000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 120000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? Honda
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Civic 1995 (1996 - 2001)

További ítéletek (305 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)