A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Civic (1995-2001)

Civic 1.6 vti 

Az ítélet értékelése
1,0(1 db)

Nem vétek - bátran vegyétek

Szöveges ítélet

Ami jó benne: kicsiny kis chiptuninggal most 180 ló/170 Nm 8500-ig pereg
És ez egy 1.6-os kis mocitól nem semmi! Sokan azt mondják, oké, hogy ennyi meg annyi ló, de alul semmi, hát szerintem 1.6-oshoz képest igencsak lép az autó, szoktam vele előzni 5-ösben 70-ről is ha olyan kedvem van, amit próbáljon már meg valaki ekkora benzines autóval. 2500 alatt tényleg nem nagyon megy, de ki a fene akar ekkora fordulaton Sumakker lenni. Egyébként a rövid áttételezés miatt pillanatok alatt eléri az 5500-öt, ahol már tényleg nem fog lefulladni még emelkedőn sem.
Autófüggő, hogy hátbaver-e vtec váltáskor vagy sem: nálam semmi ilyen érzés, a teljesítménygörbén már 4000-5000 körül is igen szépen teljesít, tehát az átmenet nem durva, egyszerűen egyre intenzívebben gyorsul a kocsi egészen a görbe csúcsáig, ami nálam 8000 körül van. 5500 alatt hajtva is jól gyorsul, és nem 3-literesekkel meg TDI-csodákkal kell összehasonlítgatni. Egyébként azok ellen is van esélye :)
Max. sebesség eddig 225

A motor hangja megunhatatlan, felül olyan, mint egy rakéta.
Sportkipufogó-rendszer nincs, meg is őrülnék tőle autópályán (is).
Sportlégszűrőről aki bámulatos csudákat regél, az elfelejti, vagy nem is tudja, hogy a gyári rezonancia-láda vagy mifene kiiktatásával minimum 5 lóerőt kidob az ablakon. Tényleg durvább lesz sportlégszűrőtől a hangja, ezért sokan azt hiszik, jobban is megy tőle... :D Hát nem..
Plusz tönkre is teheti vele az autóját ha rosszul választ.

A váltó: ilyen kellene minden kocsiba, csak nem 5-sebességgel! Autópálya is van a világon, ott pedig 160-nál 5500-at pörög, és felette a fogyasztás is igen csúnyán alakul... Folyamatos 200-nál nem számíts 300 km-nél sokkal többre. Nem értem, hogy a mai egynégyes, amúgy szerintem fullgagyi hondákban miért van 6 sebesség, ebben meg 5...

Na ja, fogyasztás: városban öregesen kocogva 8 körül, ennél is lassaban még benzint is termel
Országút forgalommal haladva szintén 8 körül
Országút szabályoknak fittyet hányva 9-10 körül
Autópálya 160-nal 10, 180 12, 300-al 34.2 liter.

Gyorsulás mániákusoknak: nem sokszor mértem, de sikerült pont 8 s alatt 100-at menni (tuning előtt), ráadásul téli gumikkal 2 személlyel. Fene gondolta volna.

Kanyarban inkább gokart, mint személyautó, viszont az ülés nem tart eléggé. Pedig tart az, csak kevés a kocsihoz.

Fék lehetne erősebb is!

Kényelem: kezelőszervek kézre esnek, egyszerű, jól kezelhető. Ülés hosszú távon kissé kényelmetlen, igazán jó üléspozíciót találni szinte lehetetlen, jobbat érdemelne a kocsi. 4 személy azért bátran utazgathat benne, ki lehet bírni, nem kell olyan finnyásnak lenni. Viszont a jobb térdnek több hely van a vezetőülésnél, mint egy Peugeot 406-osban :)
Kár, hogy a kormány nem ki-be huzigálhatós, 190-200 cm magas emberkék nem tudom hova pakolgatják térgyejiket. De hát Japán ótó.

Belsőt sokan unalmasnak találják, oké nem nagy szám de nem is érdekel, ha Téged igen, akkor vegyél Mercedest. Nem szokásom a műszerfalat bambulni, hogy be szép is a fabetét ihajja, mecsoda gömböc órák, jajistenem. Aki ilyen, vegyen minimum Alfát. Amúgy egyik mostani kocsinak sincs olyan megakiller-tetracombo-ingyombingyom-szuperkirály japán kárcórája mint ennek hej! Csak setétben lehet látni, ha reásüt a nap -fenét még az sem kell- ha ráesik a fény, nézd meg inkább a karórádat.

Képzeljétek a magyar kátyúrendszereket ez sem szereti. Ezért is meg kellene adóztatni.

Na összegezve: olyannak ajánlanám, akinek nem a komfort az első, élveti a vezetést, szeret állatkodni is, birtokolni akar egy a maga idejében igencsak csúcsmotort, ami mellesleg ma is megállja a helyét, kanyar előtt nem szeret sokat lassítani, szeret nagyobb autókat alázgatni, és nincs pénze mondjuk egy használt Porsche Boxster-re vagy Lancer EVO-ra, 350Z-re, Bömci M3-ra. JÁJ Golf GTI-t sosenem vennék.

UFF mindenkinek

Hibalista

- izzó
- hátsó szilent

Ide hordtam szervizbe

orbán és tsa

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1999
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 50000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 34000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? amelyik sosem kop el-astra 1.6si Következő autója? há csakis maranelló ferka... vagy integra TR?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Civic 1995 (1996 - 2001)

További ítéletek (305 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)