Na, itt vagyunk 8000-nél, váltsunk csak feljebb
Szöveges ítélet
Imádom. Megbízható, soha nem hagy cserben. A futóm? valami hihetetlenül jól van megtervezve és megvalósítva, ami a magyar utakon persze megkopik, de id?nként felül kell vizsgálni, aztán szevasz. Viszonylag drága a gyári alkatrész, de nagyon ritkán megy tönkre benne valami, összességében olcsó a szervizelése. Nem érdemes utángyártott alkatrészekkel bohóckodni. A fékek egy kicsit gyorsan kopnak, na de én úgy vezetek, viszont egy 160 lovas motorhoz egy kicsit er?sebb fékhatás dukálna. 5000-t?l 8000-ig a második ülésbelapulás, az felejthetetlen. Függ? vagyok, de nem akarok róla beszélni. Alagútban ablak le, kettesbe vissza, motormuzsikát hallgat.
update:
12 éves, de a fentiekhez nem nagyon tudok mit hozzátenni. Egy kicsit komolyodtam azóta, így már ritkábban pörgetem, de néha még megnézem, hogy mit tud. Tudja.
Elég öreg már, de nem akarom lecserélni.
Hibalista
- kanyarstabilizátorok (6 évesen, Bp-i utakon) - Semmi többet nem tudok elmondani. Kérem kaccsolja ki. - - 12 évesen megint kanyarstabi csere - 12 évesen először hagyott cserben: kilyukadt a hűtővíz pumpa. - A hátsó kerekeknél a karosszérián rohadás nyomai. Ideje lesz csinálni vele valamit.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 90000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.2/10) |
