A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Civic (1995-2001)

Civic 1,5 Vtec 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Minisportkocsi

Szöveges ítélet

Mindenki az 1.6 VTI-t Isteníti és ezért méltatlanul hanyagolt az 1.5 Vtec. Változó szelepvezérlés, 115 LE gyárilag, 126 LE chippel (ATC csinálta, semmi probléma nincs vele) és 1035 kg. Nagyon jól megy. Az úttartása kiváló, kanyarokban szinte irreális helyzetekb?l húzott már ki. Jó fék van alatta, direkt a kormányzása, jól gyorsul, viszonylag jó a végsebessége (180-190 simán, de mentem már vele nemegyszer 210-et is és nem egy-két pillanatra) Lehet vele teljesen normálisan menni 5500-as fordulatig, de ott bekapcsol a sportvezérlés és a 7200-as leszabályozásig egy kis vadállat. Nagyon jó vezetni. 4 ajtós szedán, ezüst szín?, nagyon szép, bár ez er?sen egyénfügg?. Ja és a japán verzió, a brit nekem nem tetszik annyira. A belseje is rendben van, kicsit puritán, de tisztességes anyagokból és nem zörög benne semmi. Gyárilag meg van pakolva extrákkal, én az ülésf?tést meg egy els? toronymerevít?t rakattam bele. A fogyasztása átlagosan nyolc liter körül alakul, pedig hajtva van. Van benne egy ECO lámpa, ami az öt liter alatti fogyasztást mutatja, ötödikben olyan 130 km/h-nál alszik el.
Sportos autónak mondható, tehát a hibái is ebb?l adódnak, kemény a futóm? és nagyon alacsonyan ül benne az ember. Id?sebbeknek ez probléma lehet. A magyar utakon nagyon vigyázni kell rá, ráadásul a Casco egy horror :-( 18.000 Ft havonta, de kell!. Nagyjából ennyi, imádom, egy élményautó.

Hibalista

- 100.000 km-nél komplett kuplung csere, nem kellett volna, de azt mondta a szerel?, hogy egyben érdemes a tárcsát, szerkezetet, kinyomó csapágyat. Csak a csapágy volt rossz, de hallgattam rá. 70.000 Ft-ba fájt (jó min?ség!!!) de nem típushiba, állítólag kuplunggyilkos módon vezetek :-) - Volt néhány felnijavítás, egy hátsó lengéscsillapító csere, meg szétment néhány Good Year gumi., de ezek nem az autó, hanem a csodálatos magyar utak hibái :-( - Ennyi, a szervizkönyves dolgokat betartom, nem olyan eszement összeg meg jó olaj kell bele, de ez a motor bármit megér.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1999
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 82000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 65000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Kadett Következő autója? Lexus vagy Honda.
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Civic 1995 (1996 - 2001)

További ítéletek (305 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)