Japán autó, amerikai stílussal
Szöveges ítélet
Mit is mondhatnék...?
Francia dízelből átültem egy japán csodába, amire egészen kis kölyökkorom óta vágytam... Bár akkor couperól még nem is hallottam, a hatchback volt a nyerő. Aztán rájöttem, hogy inkább a kétajtós.
A vásárlás nehéz volt számomra, hiszen egy ilyen autót nem azért vesz az ember, hogy simogassa, hanem hogy kihasználja a 125 lóerőt.
Végülis megtaláltam a szerintem megfelelőt, és azóta sem csalódtam..
Alig egy éve van nálam, ezalatt körülbelül 30ezer km-t tettem meg vele. Sosem hagyott cserben, és az a kis mosoly is nap mint nap ott volt a számon, amikor lehúztam az ablakokat, elhúztam a tetőablakot, és végigmentem vele a városon.
Két említésre méltó problémát tudok megjegyezni vele kapcsolatban:
Nem emberi méretekre tervezték ezt az autót...Nem vagyok egy nagyra nőtt ember, de 175 centivel, ha kényelmesen beállítom az ülést, nem kéne, hogy a napellenző a hajamat simogassa...Bár egy kis kompromisszummal, és hátrébb döntött üléssel meg lehet szabadulni a problémától. Ellenben a hátsó üléseken állandó probléma, hogy még a kistermetűek is a fejükkel támasztják a plafont.
A másik nagy probléma, az alacsony fordulatszámon lévő nyomatékszegénység... Mindenki felkészített rá, hogy 3500 alatt ne számítsak semmi jóra, de ennél többet vártam. Mindenesetre nem vészes a dolog, mert magas fordulaton kárpótol az érzés.
Összességében, egy percig nem bántam meg, hogy megvettem, most már örömet okoz az autóvezetés, és nem csak beszélek róla, hanem élvezem:)
Hibalista
- Fényszórómagasság állító kapcsolója
Ide hordtam szervizbe
S-Car, Győr
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 150000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 106 1.5D | Következő autója? | Type-R/S2000 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
