Imádnivaló ordító rizsrakéta
Szöveges ítélet
Az autót 5 hónapja vettem meg, régóta böngésztem a használt autós hirdetéseket, az előző autóm is civic volt, méghozzá 5gen 3 ajtós 90 pacis, mondanom sem kell, hogy a 90 ló után a 160 pacit rá terelni az útra felért egy kéj mámorral! Mikor elkezdtem nézegetni a béka lámpás hondákat, alapvető kritérium volt számomra, hogy 3 ajtós legyen és mindenképpen facelift-es, így csak a 99-es évjárat utániak jöhettek szóba! 2 hét keresgélés után meg is akadt a szemem egy fekete utolsó szériás, 3 ajtós, VTI-n! Egyből bele szerettem, fel is hívtam a tulajt, kifaggattam a kényes dolgokról....rohadás, törés, tetőn volt-e, olajat eszi stb stb stb.... Össze szedtem a pénzt, elmentem megnézni és tudtam, hogy haza viszem! Az autópályán hazafelé szerintem akkora vigyor lehetett az arcomon, hogy nem fért volna rá a traffipax fotóra! 5500-as fordulatnál vált a V-Tec és ott annál a pontnál elszabadul a pokol, a kis városi autóból egy mérges üvöltő vadállat lesz! A legjobban azt szeretem benne, hogy ha csak mászkálok intézem a dolgaimat, nyugisan közlekedek, egy két race, és elmegy 8-al! De ha esetleg tempósabban közlekedek, akkor se tudom 11 fölé kergetni! Nyilván a Hungaroring más tészta :) Nekem teljesen gyári az autó, egyedül egy direkt szűrő van benne, de komolyabb tuningot nem is tervezek rá, szerintem így tökéletes az autó! Jó tulajdonsághoz, rengeteg dolgot tudnék írni, menettulajdonságairól csak szuperlatívuszokban tudok írni, minden téren hibátlan, fekszi az utat, nem tolja az orrát, nem szarja össze magát semmilyen kanyartól, a motor szerintem egy technikai csoda, műszakilag nem kell félni, nem szoktak elromlani, engem sem hagyott még cserben, bár még nem rég óta használom! Rossz tulajdonsághoz, talán a féket tudnám írni, amit már sokan kritizáltak, de tényleg gyenge pontja az autónak, egyéb rossz tulajdonság, hogy ki fogy a benzin, valamint, hogy függőséget okoz:) Összességében, ár érték arányban szerintem a legjobb választás egy ilyen autó, fiatalos, sportos, jól megy, nem eszik sokat, viszonylag olcsón fenn lehet tartani, csak a piros lámpáknál sűrűn bekóstolják a streetracing-es "csirkefogók", általában valamilyen golf-al, vagy dízel bmw-vel támadnak, de mikor elérkezik az 5500-as fordulat akkor tátognak mint hal a tescos szatyorban :)
Hibalista
- Termosztát - 5000 HUF szereléssel együtt!
Ide hordtam szervizbe
Ismerőshöz Törökbálintra, megbízható, korrekt!
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 92000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 9000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Civic 1.5 LSI | Következő autója? | Civic Type R |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.0/10) |
