A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Civic (1995-2001)

Civic 1.5 ils vtec 4doors 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

egyszerűen tökéletes vagy tökéletesen egyszerű?!?!!??

Szöveges ítélet

Az autót 2008 nyarán vettem.
Szükségem volt 1 saját autóra viszonylag gyorsan olcsót megbízhatót (futár voltam). Rövid utánajárás után a kiszemelt bordó 1.4est elvitték előlem. Nagyon elvoltam keseredve, de 1 héttel később feltűnt a homályban esszém alanya. Megláttam, átvizsgáltattam, megvettem a történet kb ilyen egyszerűséggel kezdődött. Még a pártatlan márkaszervízben is aztmondták hogy kuriózum az ilyen állapotú majdnem 10éves autó. Az egyetlen hiba amit már kipróbáláskor észrevettem a kipufogó kifúj valahol, ezt a szervízben is megerősítették elvan rohadva a kipufogó, annyi baj legyen egyébként hibátlan...
Az első kilométerek hamar beleszaladtak az autóba, kirándulós ember vagyok illetve hát a futárság, heti 1500km került bele körülbelül.
Az első pár hónapban élveztem a dinamizmusát bár ez nem 1 VTI nem 160 hanem csak 115 lóerő, dehát nem is VTI-t akartam a magasabb fogyasztás, illetve a magasabb biztosítási kategória miatt. Ebben is VTEC szelepvezérlés van. Ez kb annyit jelent, hogy 5500as fordulat környékén más dimenzióba lépünk és a maradék 1600rpm et 1 szempillantás alatt leforogja. jah a lényeg hogy a hasonló kategóriájú autókban akkor váltanak feljebb amikor a kis HONDÁMBAN előjön az erő. úgyhogy az első hónapokban sok emglepetést okoztam föleg az 1.9es dízeles 40éves apukáknak.
a fogyasztással megvoltam elégedve 7-8liter városban sok VTEC váltás királyság!
Aztán ahogy telt mult az idö és már annyira nem volt angy ujdonság a dinamizmus a fogyasztás észveszejtően csökkent:
Van egy úgynevezett ECONO lámpa a kocsiban ez vmi fogyasztáscsökkentő berendezés, az én olvasatomban azt jelenti nagyjából hogy ilyenkor mintha kis benzingőzzel megspékelt levegővel menne. Tények:

Városon belül óvatos pedálkezeléssel nyáron 5.5 - 6liter benzin/100km!!!
Városon kívül szigorúan nagypapás vezetéssel sebességhatárokat betartva 5 liter alá is belehet kúszni valamivel 100km-enként (ez is nyáron)
Télen másabb a helyzet bekajál akár 7litert is városban:D
takarékosság? ez kellett nekem.

Szóval visszatérve. az 1.5ös motor dinamiksan mozgatja az autót ha akarjuk, de aki eszeveszett száguldásra vágyik ne ezt válassza, vegyen VTI-t

dizájn hmhm sarkalatos pont:D
kinek tetszik kinek nem. nekem kívülről nagyon tetszik, hosszú lapos állva is dinamizmust sugall. a 4ajtós kasztni 10éves japán dizájn nem egy UFÓ 8gen civic, de rövid idő alatt belelehet szeretni.
a belsejével már nehezebb megbarátkozni én kimondottan csúnyának vélem de ehez is hozzálehet szokni. az akkori extrák közül bennevan szinte minden
ABS, SRS, klíma, 2 légzsák, 4 el. ablak, el. fűthető tükör, könyöklő:D, de viszont az anyagminőség kiváló. 10év után nem nyiszorog nem kopog nem zörög nem nyávog puha borítású a műszerfal, az ajtókárpit, tehát igényes anyagok voltak már ismétlem 10!!!! éve belerakva. nekem rövid és hosszútávon is kényelmes. hátra inkább csak 2 felnöttet ültetnék be.

Alkatészeket suzuki áron lehet kapni hozzá kis utánajárással, de csak gyárit ajánlott a legkisebb alkatrészből is belerakni. Ezt az autót még JAPÁNban gyártották nemhiába ilyen kiváló az összeszerelés és az anyagok minősége.

to be continued...

Hibalista

- A vezetett 60párezer km alatt kapott 6szor olajat, szűrőket.CSAK CASTROL MAGNATEC 10W 40 ÉS CSAK GYÁRI OLAJSZŰRŐ, LÉGSZŰRŐ - - Vásárláskor komplett vezérlés csere. - - Lassan jön a 200ezres szervíz az zsebbenyúlós lesz érzem, dehát hű szolgám volt az elmúlt 2 évben úgyhogy meg is kapja tiszteségesen amit megérdemel: - - -Vezérlés - -Kuplung - -Szilentek - -Sárvédő ív korróziójának javítása - -Olaj, olajszűrő, levegőszűrő, benzinszűrő, kuplung-, szervó-, fékfolyadékok - - Jah meg 2 szer korrodált a kipuff, most kapott uj GYÁRI kipuffogódobot

Ide hordtam szervizbe

Olajat izzót magamnak cserélek. Komolyabb szerelnivalót pedig csak hozzáértő csináljon, nemavgyok a kókányolás híve!

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1999
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 112300
Megbízhatóság (10) Vezetett km 72000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Suzuki Swift I 1,3 glx 16valve Következő autója? csak a japán, vagy ha egyszer megszalad a nagy német vasak
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Civic 1995 (1996 - 2001)

További ítéletek (305 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)