A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Civic (1995-2001)

Civic 1,5 iLs VTEC 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Egy kellemes meglepetés

Szöveges ítélet

2009-2010 között folyamatosan gyűjtöttem, majd összejött egy kis pénz egy pipec 4gen, vagy egy normális 5gen-re lett volna elég. Akkor úgy gondoltam legyen az ötödik generáció, mégis csak újabb. Július 5-én el is indultunk a beszerező körútra, az első kettő megtekintett példán kuka is volt. Fájt a szívem, mert nagyon szerettem volna egyet még aznap. Aztán apám, akivel mentem, felírt még egy számot, egy hatgent. 1,5-ös motor, 600E ft-ért. Annyim már nem volt, de mondom mit veszíthetünk. Megnéztük, elvittük márkaszervizbe állapot felmérésre, majd miután elengedte a tulaj a hibás alkatrészek árát, elhoztuk. Kerek 500-ból lett egy 1,5ös békám. Baromi jó vétel volt, áldom az eget érte, és köszönöm az akkori tulajnak, hogy ennyiért odaadta. Mint kiderült én vagyok a második tulajdonosa. A 200ezer km-es nagyszerviz után (lengőkar, vezérlés, olajak) a következő 10ezres periódus alatt egy csepp olajat nem evett, és ez meg is lepett. Közben a mecseki szerpentineknek köszönhetően novemberben a júliusban még 60%-os (honda szervizben mondták) betéteim csontig koptak. Közben a hibalistán felsorolt alkatrészek kedvük szerint 1-1szer mindegyik elkopott, cserés lett. Jött a tél, mákom volt. Ugyanis egy szett friss toyo snowprox s942-t kaptam ajándékba. Nyáriak is yokohama c.drive-k voltak. Tavasszal jött a szezon, és jöttek a felnik. Klubtárstól egy szett borbet t-t sikerült venni 30 pénzért. Bronzra fújtam, majd szereztem hozzájuk Hankook Ventus RS-2 gumikat. 13500/darab áron. Ami azért elég jutányos, így ezeket vettem, bár nem ilyet kerestem. Hát nem bántam meg, bár ez nem a gumikról szól. (közben fólia, xenon, 50es rendszer került még fel, első kettőért el is vették a forgalmit, pont lacháza előtt 1 nappal). Mint említettem a Mecsek közelsége eléggé megrövidíti a fékeim és a gumik élettartamát. Nincs még 1 éves a szett betét, de már gyengülnek. Maga a fékhatással semmi gond nincs, de túlzottan melegedik. Hátulra a szemem elbírná még a tárcsát a dob helyett, de a fékhatással nincs gond. Hátsó tárcsásítás, első 282es fékek, futómű még tervben van. Összességében hatalmas jó élmény vezetni, de a futómű és a fékek nekem kevesek. A motorja nagyon nyomatékszegény, de nagyon kellemes karakterisztikájú. Nekem legalábbis jobban bejön a magas fordulat, mint az alsó tartományok nyomatéka. 2,4 jtd alfa pl nem vert rám 2 méternél többet. Ez még számomra is hihetetlen, hiszen 10,2-es a gyári gyorsulási adata a kis Hondának.1,8-2,0 turbódízelek amúgy szinte 100%-ban verhetőek vele. Szívóbenzinesek pedig 2,0-ig szintén mind verhetőek. (nyilván a type r, rs, hasonlóak azért más kategória) Vigyázva városban 6,1 volt az alsó rekordom vele, szóval takarékosnak is mondható, de ha elég sokat nyomom neki akkor akár 8 litert is megeszik. Országúton 6 litert produkált, úgy hogy helyenként 150-et is mentem folyamatosan. Autópályán is tartja ezt a szintet. Jelenleg 216500 km körül járok, és még mindig szépen jár, szépen húz. Ami szintén pozitívum az autófanatikusok körében, hogy engem kb 2-3 hétre a vásárlást követően megtaláltak a pécsi hondások, illetve a baranya megyei klub, ami egy eszméletlen jó társaság, és nem a hülye sztrítrészer kategóriából. Mélyebb körökben azért tudják is ezt országosan is. Megválni soha nem szeretnék tőle, ez az első autó amit én vettem, szeretném egyszer majd letenni, és nyugdíjba vonultatni. Csak ehhez megint pénz kell, és pénz, meg pénz meg pénz :)

Hibalista

- Bal első felső lengőkar, szilentek, gömbfejek, bal első kerékcsapágy. Ezeket betudtam a korának és a 195ezer km-nek benne. Ja és a váltóban a 2-es szinkrongyűrű gyengélkedik. (kezdetek óta, csak most már felerősödött a recsegése)

Ide hordtam szervizbe

Hírhedt pécsi szerelő, igaz hondások csak hozzá hordják, nevet nem mondok. Ritka jó szerelőt találni, főleg olcsót is. Örülök, hogy sikerült.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1997
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 195500
Megbízhatóság (10) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Swift Következő autója? Honda Integra/VTI vagy ha rámszakad a bank akkor egy STi.
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Civic 1995 (1996 - 2001)

További ítéletek (305 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)