A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Civic (1995-2001)

Civic 1.8 vti 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Egy jó választás

Szöveges ítélet

Félretéve az elfogultságomat, megpróbálom észszerűen megosztani a tapasztalataimat. Ez a modell - egészséges értékrendű társadalomban - bárki számára elérhető alsó középkategóriás autó. Kívülről nem különösebben látványos, teljesen hétköznapi. Árulkodó jelek azonban a csomagtartóra szerelt szárny - ami valóban leszorító erőt termel,nem csak dizájn - illetve a 15" alufelni, ami sejteti a motorban rejlő erőt. Belülről tekintve a műszerfal anyaga jó tapintású, a műszerek könnyen kezelhetőek. Roppant elegánsak és kényelmesek a félbőrülések, bár a kanyarokban nem tartanak úgy, ahogy kellene. Már közel egy éve használom, de akárhányszor beleülök, különös izgalom kerít a hatalmába. A motor csendesen, egyenletesen jár, négy-ötezres fordulatnál sem húz különösebben jól, csak mint bármelyik 1.8-as családi autó. Ekkor érzek igazán késztetést, hogy tövig nyomjam a gázpedált. A pupillám kitágul, a szívem sokkal hevesebben ver és a homlokomon izzadtság cseppek gyöngyöznek. Hatezres fordulatnál a motor felbőg és egy őrült gyorsításba kezd, rám szabadítva mind a 169-lóerőt aminek csak a tiltás szab határt nyolcezres fordulaton. Megáll az ész, hogy egy sima négyhengeres szívó motor, változó szelepvezérléssel ilyen fantasztikus teljesítményre képes. A honda a vtec vezérlést a nyolcvanas évek végén fejlesztette ki, a crx-nél használták először. Ez azt jelenti, hogy a fordulat egy adott tartománya felett a szelepek nagyobbakat nyitnak, ezért több oxigén kerül az égéstérbe így tökéletesebb lesz az égés. A száguldásnak azonban a kanyarok sem vetnek véget, ugyanis a futómű kényelmes, mégis stabilan veszi a felém rohanó kanyarokat. A fékek jók – elöl hátul tárcsafék – viszont az 1250 kilós kasznihoz alul van méretezve. Ám, ha kihozod az autódból a maximumot, annak bizony ára van. A fogyasztása átlagban kilenc liter, de ez tizenháromra is felszökhet. A kötelező szerviznél a jobb minőségű, - drágább – szintetikus olajat ajánlom, én 5w50-et használok, de a 10w40 is jó. Egy szó mint száz, bátran jelenthetem ki, hogy a honda civic 1.8 vti egy vérbeli sportautó.

Hibalista

- A nagyszervíz után a kuplung, a fékek, a csillapítók rendben voltak, egyedül a gömbfejeket kellett cserélni, illetve a hátsó dob kilyukadt - 5 ezer Ft volt.

Ide hordtam szervizbe

Honda Éles

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1999
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 104000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Esi Következő autója? Type R( vagy RR )
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Civic 1995 (1996 - 2001)

További ítéletek (305 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)