Családtag
Szöveges ítélet
Két éve vásároltam az autót kb. fél év keresés után (elég nehéz olyat találni amit nem törtek össze már jónéhányszor) 101e km volt benne vezetett szervízkönyvel. Mivel napi használatban van elég gyorsan haladtak előre a km-ek 1,5 évig egyáltalán nem kellett hozzá nyúlni (kivéve: olaj olajszűrő levegőszűrő, és egy szerencsétlen talnkolás után üza szűrő) Aztán tavasszal bekapcsolom a klímát és semmi sem történik, kilyukadt a klímahűtő, 18e Ft az új hűtő (javították volna a régit kb 15e ért) + töltés. A futóművet a 8 éves kora ellenére egy óriási kátyú viselte meg ez lengőkarcserékkel végződött. Soha nem kell azon gondolkodni, hogy beindul-e, pedig még a gyári akksi van benne 8éves!!! Érzékelhető a Japán precizitás, az ajtók tökéletesen záródnak pici folt sincs a fényezésén csak néhány karc.
Az 1497 cm3 motor bődületes mivel nincs 1500 cm3 így a biztosítás viszonylag csekély de a teljesítmény 115LE!! A V-TECH szelepvezérlésnek köszönhetően ha óvatosan nyomom a gázt kb 5l/100km a fogyasztás, de tartósan 170km/ó nál sem ment 7 fölé.
Amit nem szeretnek sokan ha bekapcsolom a klímát pillanatok alatt meg lehet fázni, gyorsan csinál baromi hideget, emiatt ki-be kell kapcsolgatni a klímát.
A kipuforó cső a középdob után eltört ezt a janó-dob gyorsan orvosolta, aztán kilyukadt a hátsó dob, ezt ugyanitt hasonlóan szépen orvosolták.
Összefoglalva 50e km után csak pozitív tapasztalataim vannak, igazi családtag, soha nem hagyott cserben.
Többen mondták mielőtt megvettem, hogy aki egyszer vesz egy Hondát annak többé nem kell más, már értem miért.
Újjabb 1 év távlatából több dolog megváltozott! Egy elmebeteg kamionos jóvoltából cserélni kellett a komplett jobb oldalát, 2 ajtó hátsó sárvédő, Honda Maruzs végezte a javítást, elvárásaimnak megfelelően tökéletes munkát végeztek semmit nem látni az autón, komplett elemeket cseréltek és a fényező is rendkívül precíz munkát végzett! Sikerült szert tennem egy VTI komplett hátsó futóművére (tárcsafékes) így jelentősen jobb lett a fékhatásom, előre Brembo féktárcsákat kapott így már megfelelő fékhatást értem el. A lengéscsillapítók KONI-ra lettek cserélve a jobb úttartás érdekében, valamint egy toronymerevítő is felszerelésre került. Az első fényszórókat vetítőlencsés (projektoros) lámpák váltották fel, bődületesen jó fénye van. Hibák továbbra sem jelentkeznek, bár néha már gyengélkedik a lassan 9 éves akksim!
Hibalista
- Hátsó alsó lengőkar
- Első felső lengőkar
- Klíma
- Kipufogó cső és hátsó dob
Ide hordtam szervizbe
Honda Maruzs
Salgótarján
Mai napig ide hordom olajcsereére (17200 Ft!!! átnézéssel) mert megéri autózni 100km-t egy korrekt szakszervízért!
Csak pozitív tapasztalataim vannak róluk!
Soha nem kellett időpontot kérni, odamentem max fél óra mulva már állhattam is be az aknára. (ott lehet a gazdi a kocsival végig így látod mit csinál a szerelő és tudod miért fizetsz)
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Tuner Shop
Ez egy Tuning szervíz ahol szerintem viccesen olcsón lehet megerősítet és tuning alkatrészeket vásárolni és javítattni! (a két hátsó alsó lengőkar szilentekkel, alumínium könnyített kivitel 29e Ft/pár, összehasonlításnak gyári bontott 22e Ft/pár)
Szépen, precízen dolgoznak csak bejutni nehéz, mert valamiért nagyon sok a munkájuk. :)))
Kb 100e Ft-ot költöttem náluk de főleg optikai kiegészítőkre mivel más nem vitte el a rászánt összeget.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 101000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 52000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | 120Gls | Következő autója? | Ha véletlenül eladom 6-8 év múlva akkor újra HONDA |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.6/10) |
