Baromi jó
Szöveges ítélet
Miután 237.000 km-el eladtam a járgányt,elég sok tapasztalatot szereztem vele. Ez egyangol 5 ajtós változat volt, szép és kényelmes belsővel. A csomagtartója is jó nagy. Csak akkor volt fársztó az utazás vele, ha több napon keresztül sok száz kilométert kellett lehajtanom. Ami nem tetszett benne, az az autópályán való előzgetés 140 felett. Ekkor az 1.5-ös motor kezdett erőtlen lenni, bár 160-ig még gyorsult. 160 felett már inkább kínlódott a hosszú V. sebesség miatt. 170 felett ritkán is hajtottam. Viszont a közutakon ment mint a villám, igaz sűrű visszakapcsolások közepette. A pörgetést nagyon szerette, hisz 6.700-nál kezdődik a piros tartomány. II sebességben ha jól emlékszem kb 110-ig lehet kihuzatni. Mindennek ellenére a motorhoz és a kuplunghoz hozzá sem kellett nyúlni a 237.000 km alatt. Igaz a kuplunggal óvatosan bánok mindig is :)
A fogyasztása Pesti forgalomban 8,5, sima közúton 6,5. Autópályán 160-170-es tempóval kb 10,5-et fogyaszt. Viszont kíméletes vezetés mellett közúton 5,5-re is le lehet nyomni a fogyasztást. Nekem az átlagaim valahol 7,3-7,6 környékén voltak.
Hibalista
- Kb. 90000-nél elment a vízpumpám, ez volt az egyetlen eset hogy az úton hagyott a verda. Egyébként szokásos olaj és szűrő cseréken kívül szinte semmi. Volt egyszer egy első szilent csere, illetve kb. 230.000 km-nél hátsó lengéscsillapító csere. Ekkortájt a nem gyári riasztóm (Piranha) is vacakolni kezdett, egy relécserével helyre lett pofozva.
Ide hordtam szervizbe
Honda Éles - abszolut korrekt csapat, segítőkészek és jól dolgoznak.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 72000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 165000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Escort 1.6 CLX | Következő autója? | Golf IV tdi |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.6/10) |
