Az elfelejtett csoda, több figyelmet érdemelne
Szöveges ítélet
Szenzációs gép, az eddigi négy év alatt nem tudtam megunni. Általában vigyorogva szállok ki bel?le. A 320-as BMW-k réme. 200-nál úgy megy, mintha sínen gördülne, a kanyargós országutakat imádja. A vége: 235 (innen piros a fordulatszám).
Apropó motor: 1-es 60; 2-es 105; 3-as 140; 4-es 180...
Azt hiszem ez sokmindent elárul. Amikor a többiek váltanak, a VTi akkor kapcsol "sprot" fokozatba, és... iszonyúan jól szól.
Apró adalék: nedves aszfalton 70-nél másodikban ki tudja pörgetni a papucsokat! Nem semmi.
Egyébként nagyon kezes, könnyen vezethet?, városban egy dodzsem, 40 fölött 5.-ben lehet vele gurulni, és még mindíg húz (mértékkel).
A fogyasztás abszolút használatfügg?. A negatív rekord 7,7 (országút 90-100), a pozitív rekord kb 13,5 liter (német autópálya, stabilan 200 felett). A városi átlag: 9-10 l.
Apró zavarok: a m?anyagok picit zörögnek, de nem veszélyes, a biztonsági öv nem nagyon megy vissza a helyére, a 45l-es tank egy kissé alulméretezett.
Nagyobb zavarok: baromira hiányzik egy 6. fokozat, és a sebváltó sem feltétlenül partner a gyors váltásokhoz. Szerintem ez az autó egyik gyengélye.
A fékek közepesen, de megbízhatóan m?ködnek.
Ja, és hatalmas a csomagtartója.
Hibalista
- Hátsó stablilzátor összeköt? hajlamos a magyar utakon eltörni. 3-4 évenként esedékes, költsége mindenestöl kb. 20 000,- Ft.
-
- Ett?l eltekintve SEMMILYEN JAVÍTÁS NEM SZÜKSÉGES!!!!!!
-
- A gyári akksit 6 évesen, 169000 km-nél kellett cserélni!
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 127000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 42000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Swift | Következő autója? | Honda lesz, az biztos |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |
