A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Civic (1995-2001)

Civic 1.5i 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Angol beteg

Szöveges ítélet

Szokatlan ítéletet írok most, hisz az autó nem az enyém, és nem én használom :) Ugyanakkor effektíve én vettem, szereltem, rálátásom van, és mentem is vele természetesen :)
SZóval unokatesómra sokadjára rájött, hogy kellene neki egy autó. Németben dolgozik, és lényegében ingázásra kellene hazáig. Meg ott kint erre arra. Az autókhoz való hozzáértése a 0-hoz konvergál, így természetesen én adtam tanácsot miket nézegessünk :) A keret 400e volt. Persze nézzen ki jól, menjen jól, ne zabáljon sokat, megbízható legyen stb stb. Nos én természetesen japánokat ajánlottam, meg esetleg az 1es Focust. Japánok közül Civic, Carisma, Carina. A Carisma azon vérzett el, hogy széthullásra hajlamos a váltója már ennyi idősen és sok km-rel, a Carina végül nem tetszett neki, Focus 1 lett megnézve de kiábrándító volt. Civicből kifejezetten az 1.5öst ajánlottam, és kerestem is, lévén sokat megy majd pályán. Az ország másik végében hirdettek egy jónak tűnő darabot, aminek gyorsan esett az ára. 480ról pár hét alatt 300ra.. Nos 300nál úgy éreztem, ezt csak meg kell nézni, 300 km.. Persze ha már addig elmegyek, akkor el is kell hozni ha jó, így kellet még1 ember. Ez sem volt egyszerű. Meg a környéken összeírtam még pár autót, egyel egyeztettem is, de ő meg csak DU ért volna rá, mi meg reggel mentünk. Útközben hívott a tulaj, hogy megyünk e, mert sok lett az érdeklődő, de mivel én voltam az első, nekem fenntartja míg megnézem. Mondtam úton vagyunk. Ja, nem írtam, angol Civicről van szó, unokatesómnak az jött be nagyon a fabetétes műszerfallal, megjegyzem, sztem is sokkal kellemesebb a beltere mint a japán sedan-nak. Viszont technika ugyanaz. SZóval odaértünk, és hát persze a várakozásokhoz képest csalódás volt az autó. Őszintén: egy vödör fos volt. Rohadtak a hátsó ívek(de még nem xarrá), voltak rajta nagy karcok, az üvegeken is, a bal1 ablak xarul működött(mellécsukódott, meg nem nagyon akart emelni), a jobb1 ajtó belülről nem nyílt, a kpi zár sem működött ott, a napellenző majdnem az ölembe esett, a fűtés se működött rendesen(ezt mondta is a tulaj korábban). Szóval nagyon elbizonytalanodtam, de gondoltam ha már ott vagyunk indítsuk be, menjünk vele. Nos, a motor pöccre indult, és gyönyőrűen járt, és porszáraz volt. Olaj fekete de maxon, fagyálló is maxon. Azt láttam, hogy az eleje törve volt és nincs benne légszák, de 17 évesen 300 ropiért ez nem érdekelt. Ahogy a rohadás sem annyira, meg az apróságok. Szóval mentünk vele, és szépen muzsikált, nem vettem észre semmit, első futómű sem lógott(megrángattam), féltengelyeknek nincs hangja, gumiharangok épek. 2 garnitúra gumi is járt hozzá, tűrhető állapotban. Szóval nekem kellett döntenem unokatesóm helyett, persze felhívtam, de nehéz volt. HA elmentünk volna megnézni a másik kocsit, akkor ez elkelt volna addigra, és esetleg hoppon maradunk, továbbá az idő is kevés volt, és kocsi mindenképp kellett. Szóval végül meg lett véve, nem kis kockázattal ugye. Hazafelé viszont szépen ment. Nem füstölt, nem kóválygott a pályán. 300ért elhoztuk. Otthon aztán olajcsere, gyertyacsere stb, ami még kell. Meg pár bontott cucc, meg lakatosmeló. Meg lett csinálva az ajtó és az ablak is, banális hibák voltak. Kellett ablakemelő kapcsoló(bontottt) mert a régi kontaktos volt, meg az ablakgumin kellett javítani, a másik ajtón meg egy faudi kellett csak a rudazatba h belülről is nyíljon. LEtt véve bontott jobbos kpi zár motor is, de végül nem lett berakva máig sem :) MAjd indult németbe :) Tavasszal hazajött, akkor megint ráment egy csomó pénz(gömbfejek ez az), elszállt a trafó is, szerencsére pont szerelés közben. Fékbetéteket is cserélni kellett mert elől megszorul és elkopott az egyik oldalon. Hátsó fék is fel lett újítva. A fűtés viszont nem akart jó lenni. Gyenge maradt továbbra is. Közben számomra az is kiderült, hogy nem kicsit volt törve a kocsi, konkrétan sztem a jobb oldalára borult, meg félig a tetejére. A jobbos nyúlvány is cserélve volt, és rohad.. Tetőn is reped a gitt egy helyen, ajtók alja rohad. Viszont a belseje teljesen egyben van, szép a kárpitozás.
Nos, szóval egy vödör f.st sikerült megvennünk, DE ! De ha magát az autót nézzük, akkor jól teljesít: eddig 4x megjárta németet oda-vissza, gond nélkül, 130-150nel, 6 liter körüli fogyikkal, itthon én is vezettem, és nagyon szépen fut, a váltó egy álom, futómű detto, ülés kényelmes, szóval kulturáltan és kényelemben lehet vele utazni, és olcsón :) A motor ugy jár mint a doxa. Pedig full fekete belül, egy kis olajat is eszik(de még belefér, ha azt nézzük h lényegében csak pályán megy nagy sebességgel). fagyálló is mintha fogyna.. Lehet h hengerfejtömítéses. De megy ! :)
Szóval az autó elég sokba került utólag, egyszer megadta magát az ablaktörlőmotor váratlanul, németben vett hozzá 60 ezerért újat.. Ezt meg lehetett volna oldani olcsóbban is.. De amiket ráköltöttünk, annak nagy része kopó cucc volt, meg sallangok, ablaktörlők, szűrők, gyertyák stb. De sok kicsi sokra megy.
Nem tudom mi lesz a sorsa szegénynek, de sanszos, hogy tavasszal el lesz adva. Ha találunk egy balekot.. :D De végülis amire vettük, azt teljesíti eddig. 300ért csodákat nem lehet várni.. Ja, egyébként unokatesóm is elégedett vele alapvetően, csak már gyengének találja a kinti céges TD után.. Ez ugye érthető a hosszú váltóáttételezés miatt. A rohadás zavarja még. Most Audiba van beleb.zulva, ezért azt írok be következőnek :) "mert az nem rohad".. MEg a TD ugye nagyon megy.. Majd rájön :)

Hibalista

- Nem várt meghibásodás: - -gyújtótrafó - -ablaktörlőmotor - - Kopó cuccok: - -első lengőkarok, támasztó gömbfej, kormányösszekötők, fékbetétek, egyéb sallangok

Ide hordtam szervizbe

Én :)

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1996
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 187000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Civic 1995 (1996 - 2001)

További ítéletek (305 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)