A világ legjobb autója számomra
Szöveges ítélet
Nézve az itt elhangzott értékeléseket láttam egy két meglepően Honda-útáló embert, akik lehet, hogy még nem is vezettek VTI-t. Azért az a 90-95%-os megelégedettségi arány sejteti azt, amit most leírok:
Az autó számomra tökéletes (bár igaz, hogy közel 1,3-1,5 m Ft volt az "extrák" ára: kerekek, DVD, stb. - szóval a "szokásos" pimp-my-ride-dolgok). A motor kiváló, elképesztő, hogy 15-16 éve senki nem tud ilyen motort csinálni úgy, hogy mellette még a fogyasztás is kedvező marad. 5 és fél éve a mindennapjaim része az autó, még sehol soha nem hagyott cserben. Elismerem, hogy biztosan vannak talán szebb, jobb, gyorsabb, stb. autók, de ezt nagyon összerakták. A VTI mára már legenda lett, a 8 másodperc alatti gyorsulás pedig osztályában biztosan a legelső! A futómű nagyon jó, a fékek sajnos egy kicsit gyengék ehhez a motorhoz, de lehet venni komoly fékeket (én megtettem, megáll az autó, mint a szög!). Nem is nagyon kell hasonlítani semmihez, a VTI szerintem egy külön kategória! Hogy belül fapados lenne? Lehet, de kérek olyan embert mutatni, akinek a VTI-elektronika csődöt mondott - kevesen lesznek, nagyon kevesen! Ha gyorsulni akar az ember, akkor gyorsul elég jól, ha családi autónak kell lennie, akkor az. Soha nem adnám el, ha nem kapnék céges autót... azt hiszem, ezzel mindent elmondtam! ÖRÖK SZERELEM!!!
Hibalista
- termosztát (5.500 Ft), egy-két apró futómű-alkatrész a 17-es kerekek miatt (kb. 20.000 Ft)
Ide hordtam szervizbe
Csak saját Honda-mániás szerelő
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 56000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 130000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Sunny | Következő autója? | még nem tudom, lehet, hogy céges lesz... |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.9/10) |
