A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Civic (1995-2001)

Civic 1.6 VTI 

Az ítélet értékelése
2,0(1 db)

A tiszta ész kritikája :-)

Szöveges ítélet

Ez egy fantasztikusan eltalált autó. A váltó, a motor és a futóm? ma is osztályon felülinek számít, jóval újabb konstrukciókban sem nagyon találni jobbat. A futóm? nem mutat alulkormányozottsági hajlamot, legfeljebb négy keréken csúszik a kocsi, és hatalmas kanyarsebességeket lehet vele elérni. Összehasonlításként kipróbáltam egy Skoda Octavia RS-t, az tolja az orrát, sokkal kényelmetlenebb és keményebb a futóm?ve, mégis jobban megd?l kanyarban...És a Skoda futóm?ve sem számít rossznak...A kormányzás már nem annyira tökéletes. Nincs vele különösebb baj, pontos, de kicsit érzéketlen, különösen nagyobb sebességnél (bár autópályán ez nem feltétlenül baj). A kocsi legnagyobb hibája a fék. Átlagosan fog, éppen meg lehet vele állni, de nyúlós. Új korában sem számított kiemelked?nek, a mai sportos kocsiknak azonban már sokkal komolyabb fékrendszerük van. Összességében m?szakilag nagyon rendben van a kocsi, a motor akár 300ezer km-t is elmegy ereje teljében. Amire figyelni kell: a hátsó futóm? nehezebben bírja a hazai utakat, épp most cseréltettem a stabilizátorokat, amik már romokban voltak...A fékbetét szintén gyorsan kopik, de ez használattól is függ. Az olaj kérdése nagyon fontos dolog a Hondáknál: én a VTI-be az 5w40-est ajánlom, és fontos, hogy kb. 4-5000 km-ként után kell tölteni. Ha ezt, és az olajcserét rendszeresen betartjuk, a motort szinte lehetetlen tönkretenni.
A kényelemr?l annyit, hogy hátul is meglep?en tágas (legalábbis a 4ajtós), az ülések jók, csak elöl kicsit rövid az ül?lap. A kocsi formaterve kissé szürke (de szép:-), m?szerfal nem a legszebb, és így 5 évesen már hallani néhány zörgést az ajtók felöl és hátulról, de ebben a kocsiban úgysem ez a lényeg... Hanem az, hogy 5200-as fordulattól,a VTEC váltásnál kett?zött er?vel kezd húzni az autó, a hang is megváltozik, a hideg futkos az ember hátán, és a kocsinak a fordulatszámot 5200 és 8200 között tartva nem sok ellenfele akad...A kocsi hangja annyira fantasztikus, hogy az ember teljesen függ?vé válik t?le. Van néhány hibája az autónak és persze nem tökéletes, de nagyon sok autót vezettem már, és ha nem is ez volt a legjobb, az összes autó közül eddig ezt szerettem a legjobban, és mindig alig várom, hogy újra vezethessem...

Hibalista

- Amíg nálam volt, a kopóalkatrészeket leszámítva semmit nem kellett cserélni vagy javítani...

Ide hordtam szervizbe

Honda Éles

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1999
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 92000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 28000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Vectra Következő autója? Honda Civic Type-R
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Civic 1995 (1996 - 2001)

További ítéletek (305 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)