A h?séges "legjobb csaj a gimiben"
Szöveges ítélet
Elöljáróban: ez egy hosszú kapcsolat volt, majdnem öt évet töltöttünk együtt, amit lányokkal még nem sikerült prezentálnom. És igazán komolynak érzem és mint a n?knél, hogy közel kerültünk az elváláshoz, gyakran érzem azt a szorító érzést is gyomortájékon. Most, hogy átültem egy Integrába, párás szemmel figyelem reggelente a Civicem, aki új gazdára vár. Els? éjjel, amikor hazahoztam az új kocsit, megcirógattam a Civicet és beszélgettem vele. Nagyon árválkodott szegény a ház el?tt, láthatóan szomorú volt.
Hogy ez miért is érdekes? Mert ez az autó a maga hibáival, sutaságaival együtt érzelmeket ébreszt és számomra ez a legfontosabb egy kocsiban.
Kezdjük a vékonyabb oldalon: a fékek, soha nem éreztem elég meggy?z?nek ?ket, ami azért lehet, mert sztem ez a kocsi leggyengébb pontja. Sajnos gyengén fog és nem is strapabíró.
A klima szintén nem áll a helyzet magaslatán, az egész szell?z?rendszer átgondolatlan. Es?ben azonnal párásodik.
Bels?: 90-es évek elejének japán m?szerfala. Borzasztó kárpitokkal. Az ülések nem rosszak. Nem mondanám rá, hogy megfelel? oldaltartású sportülés, de sportos, ahogy maga az autó.
A futóm? Bp-re jól eltalált. Elég kemény, de az úthibákon is át lehet jutni velük, emellett mindig elég infót juttat a fenekemig, milyen burkolaton is haladok éppen. Határhelyzetben teljesen jóindulatú, mindig id?ben figyelmeztet és kontroláltan kezd csúszni.
A váltó *5-ös. kicsit hosszú úton, de nagyon pontosan jár és 8000 körüli váltásoknál sem jön zavarba, magasan a kategóriája felett van.
A kocsi szíve, az 1.6-os motor, nyugodtan leírom: unikum, és f?ként akkor volt az, amikor jó tíz éve el?ször szerelték ezeket az er?m?veket olcsó utcai kocsikba. ma persze senki sem esik hanyatt 160 LE-t?l, de ennyire vidám, játékos motort én még nem hajszoltam. Most közel a 140ezer km-hez is mintha új lenne. Teljesen egyben van és egy élmény minden komolyabb gázadás (az Integra után is).
Bárkinek, aki egy kicsit érzi a japán autófejleszt?k progresszív szemléletét nyugodt szívvel ajánlom ezt a kocsit. Nem fog benne csalódni, ahogy én sem tettem 5 év alatt!
Hibalista
- 100e km után a két hátsó stabilizátor
- hátsó dob csere 130e-nél(a középdobot is cserélni kellene)
-
Ide hordtam szervizbe
Honda Buda,
nincsenek mélyreható tapasztalataim, az olajat jól cserélték.
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 40000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 97000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | colt | Következő autója? | Integra Type-R |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.6/10) |
