A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Civic (1995-2001)

Civic 1,4 s 4D 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

1,4-es Honda, avagy a high tech betört az életembe.

Szöveges ítélet

Ma már csak múltidőben beszélek erről az autóról, mert rég eladtam. Nem bántam meg, mert jöttek az újabb, nagyobb erősebb és gyorsabb Hondák, de azért nosztalgiával gondolok rá. Ez egy olyan jól eltalát autó volt, ami a megfelelő keverékben ötvözte az erőt, a gyorsaságot, a kényelmet és a pontosságot. Hozzáteszem, hogy egyikben sem volt kimagasló, de összességében az volt mindig a benyomásom, hogy a világ legjobb autójában ülök. A következő kocsijaim hiába voltak ezen tulajdonságaikban jobbak, az összkép még sem volt annyira kifonomult, mint ennél. Ez a kocsi annak a kornak a terméke, amikor még a Honda az autóit a kisemberek sportkocsijának szánta.
Ha belegondolok ennek az 1,4-es 90 Le-s Hondának a kortársai az 1,4-es 60 Le-s, az 1,6-os 75 Le-s és a 2,0-es 90 Le-s 8 szelepes Opelek és VW-k voltak, amiket, ha 4000 fölé pörgettek, akkor hengerfejesek lettek és dőlt belőlök az olaj, a hűtővíz meg belefolyt a helgerbe, a motor meg fuldoklott. Ezeket porig lehetett vele alázni az utakon, úgyhogy joggal érezte az ember, hogy egy átlag fölötti kocsiban ül.
Ha most 1,5-2 mFt-ért kellene kocsit vennem, csak ilyet vennék, vagy az 1,5 Vtech-et. Semmi más nem jöhetne szóba. Az 1,6 Vti azért nem, mert azokat mára a baseball sapkás 45 fokban a váltóra dőlve vezető bumm-bumm zenét hallgató fiatalemberek rommá hajtották, illetve a saját ízléstelenségüknek megfelelően átalakították.
Emlékszem, mindig annyira teszett, hogy időnként, amikor mentem a parkolóba a kocsiért és megpillantottam, belém nyilalt a gondolat -hú de jól fármájú autó. Általában alacsonyabb volt, mint a mellette állók és szélesebb.
Időnként arra gondolok, hogy kár volt eladni és csak pénzkidobás volt újabb kocsikra költeni, mert bitzos, hogy ma is hibátlanul állna rendelkezésemre bármikor. A Panasonic gyári akkumlátorát 6 éves korában kellett kicserélni. Izzót pedig egyáltalán nem kellett benne cserélni. (A kollégám a Peugeotjában 2 havonta cseréli az izzókat.) A motor mindig porszázar volt. Se olajat, se hűtővizet nem kellett bele tölteni. Nem nyikorgott, nem zörgött, nem kopogott és a motorja nem morgott, csak zümmögött, ami a fordulatszámnak a végletekig történő növelésével süvítésbe ment át.
Imádtam ezt a kocsit.

Ha valaki ebben a típusban is gondolkodik autóvétel előtt, ne habozzon, nem fog csalódni.

Hibalista

- Semmi nem romlott el, csak olajcsere és kopó alkatrész csere volt.

Ide hordtam szervizbe

Honda Szabó, korrekt, megbízható és olcsó.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Honda Grohoczky, vigyázat!

Értékelése: 3

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1999
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 72000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 68000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Swift Következő autója? Honda, Honda és még egy Honda
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Civic 1995 (1996 - 2001)

További ítéletek (305 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)