A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Civic (1995-2001)

Civic 1.4 IS 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

01 sportalkat öltönyben

Szöveges ítélet

Vezetni élvezet, de csakis szuper gumiköpennyel. Iszonyúan gyorsul másodikban. Három személytől kezdve lomha dög. Az ülése nem tartja derekat, és a kéznek távoli a kormány. Mégis sportos érzetet nyújt. A külleme csak tisztán szívdobogtató, koszosan látszik a kissé idejétmúlt forma. De legalább nem tucatautó. Szerintem aki ilyet vesz , a következő forgatókönyvet éli meg: első évben élvezet, kiforgatni 5000-ig, semmi szervíz. A harmadik évben meglátogatja a szerelőt, és az áraktól leesik az álla. Lehet kuplung, féltengely, bármi... Utána inkább garázsban tartja, ott símogatja. Jó vele megjelenni, elegáns, a középkorúak tisztelettel mustrálják, a fiatalok megfordulnak utána. A limuzinforma semmi nagyobb cucc bepakolását nem engedi. Szóval inkább olyan kétszemélyes örömutazás autó.

Hibalista

- A normális cseréket (vezérműszíj, akku) nem kell említeni.
- Százezernél írom (kicsit szomorúan az árak miatt):
- Lelazult az ékszíjtárcsa, meg is sérült a közepe. Csere. Bontott vezérkerékkel, ékszíjakkal kb. 30000. A hátsó kipufogódobot szét kellett vágni, belsőt kidobni, csövet hegeszteni. Azóta csúnyább hang. Muszáj volt szelephézagot állítani, benzinszűrőt, folyadékokat cserélni. A kis dolgok se filléresek. A komplett első fék /betét+tárcsa/ pedig közelíti a fele havi fizetést. Emellett kéne alvázvédelem (30000), talán első csapágy csere, gumiharang, feltétlen szilentcsere (ez is 30 körül+hátsó fék). Szóval kímélve is kikészül a futómű, és minden porikája ötszámjegyű összeg. Minimum. :(
- Összességében azért megbízható autó, sose félek, hogy otthagy az út szélén.
-

Ide hordtam szervizbe

Legjobb (olcsóbb, és szakszerű) megoldás: szervízszerelőhöz, de az otthoni műhelyébe.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 1997
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 78000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 22000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? Nem tudom, a mostani Hondák nem túl szépek
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Civic 1995 (1996 - 2001)

További ítéletek (305 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)