A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Civic (1995-2001)

Civic 1.6 16v Aerodeck 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

...Összerakva...

Szöveges ítélet

Elöször is azzal kezdenem, hogy kisgyermek korom ota rajongok az autokert, motorokert es minden robbanomotoros szerkezetert.
Mivel anyagilag sosem alltam tul jol es a szüleim sem voltak jomoduak, igy csak 31 evesen tudtam eletem elsö autojat a sajat tulajdonomba.
Miutan a hasznaltauto keresöjet leszükitettem a csaladom es termeszetesen jo magam igenyeire, 3 auto maradt. Egy mazda 626 kombi, civic aerodeck, es egy renault laguna szinten kombi. Mivel a lakohelyünkhöz legközelebb a civic volt, ezert elöször ezt neztük meg es tovabb nem is kellett folytatni a keresest. A vetelarbol nem sokat sikerült alkudnom, mert a tulajdonos felhaborodva azt mondta, hogy akkor inkabb megtartjak, mintsem, hogy ilyen keves penzt kapjon az autoert(nem szeretnem a törtenetböl azt sem kihagyni, hogy az echte Nemet csalad tulajdonaban a hondan kivül meg ket különbözö japan tipus allt). A szerzödes megkötese utan csak par nappal kesöbb került hozzank a jargany, mert a tulajnak szüksege volt a rendszamara. Ö, a felesege es a fia, hoztak el nekünk az autot 2012. aprilis 1.-en(nem voltam nem is vagyok babonas, de az a nap szerencsesnek mondhato volt szamomra).
Sokat nem szeretnek az autorol irni, mert igazabool nincs mit.
A joval elöttem nepiteletet irok többsegenek taboraba tartozom en is es szinte csak pozitivumokat tudok irni a gepröl.
Suly-loerö arany jelenleg megfelelö, A-bol B-be valo eljutas gond nelkül, elözesnel sincs problema, ugy gondolom 1155 Kg-ot, 116 paripa eleg jol elhuz. Megbizhato motor, eddig a masfel ev alatt nem volt semmi problema.
A belsöterrel is meg vagyok elegedve. Ugy a kivitelezes, mint anyagvalasztas, kenyelem, praktikus, jol pakolhato csomagter jellemzi. Persze nem kell összehasonlitani egy luxus kategoriaval. Megis a sajat osztalyaban maradva, szerintem a 99-es evjaratu barmelyik Europaival felveszi a kesztyüt es meg is nyeri a menetet..
Sosem gondoltam volna, hogy ez lesz az elsö jarmüvem, mert az, hogy egy Japan meg rendben, de hogy pont egy Civic Kombi. Ezt a tipust szinte nem is ismertem, pedig rengeteg nepiteletet elolvastam es sok tapasztalatot szereztem a multban, attol függetlenül, hogy nem rendelkeztem autoval.
Egy jo veletlen valasztas volt, ugy gondolom es ezzel nem csak en vagyok igy, hanem a felesegem is aki eleg kritikus tud lenni az autokkal szemben. Szoval az egesz csaladi szereti. Es ugy gondolom, hogy fut meg belöle par peldany Magyarorszagon is, bar nem oly hetköznapi, mint egy skoda, vw, vagy egy opel. Pont ezert is es minden egyeb pozitivum mellett is, csak ajanlani tudom mindenkinek.
Es hogy a negativum sem maradjon ki az iteletböl, az alkatreszbeszerzes nehezsegeket okozhat. Mint peldaul egy hatso lampatest. Leginkabb karosszeriaelemekröl es a belsöter alkatreszeiröl beszelek, mert amugy minden mas megtalalhato hasonlo aron, mint egy europai tipusnal.
Es meg egy gondolat azoknak az itelet iroknak, akik azt irjak, hogy az auto nem romlott el, vagy soha nem hibasodott meg, de a teljesitmenyet probaljak egy m3-as bmw-vel összehasonlitani. A kettöt nem lehet egy kalap ala venni egy m3, harom ezres es hathengeres motorral van minimum epitve ami olyan 280 Le-re kepes, akkor japan vetelytarsakat is talalhatunk ilyen katagoriaban kedves nepitelet iro. Mondjuk ha mar hondarol irok, legyen akkor egy Nsx, amit nem mellesleg a hires Forma 1-es vilagbajnok Ayrton Senna közremüködesevel együtt hoztak letre es akkor meg folytathatnam hosszan a sort...
Köszönöm a lehetöseget!

Hibalista

- Feltengely gumiharang csere. 35 Eur anyag es javitas egyben. Es azt azert nem szabad figyelmen kivül hagyni, hogy Nemetorszagrol beszelünk, ahol egy szakember ora bere igencsak a 10 euro fölött van.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1999
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 155000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 19000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? Accord, Cr-V, Fr-V
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Civic 1995 (1996 - 2001)

További ítéletek (305 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)