A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Civic (1991-1997)

Civic 1.3 16V DX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Tahiti Zöld mámor

Szöveges ítélet

Pozitívum: ez egy igazi sport autó..nem kell benne ilyen-olyan luxus cikkeket keresni, nincs is rá szükség..ez HONDA..nem kell ülés fűtés, bőr belső, ez mind csak elvenné a letisztul és sportos jellegét..igaz hogy csak 1.3, de nagyon sokat tud!
nem esik nehezére felvenni a versenyt más autókkal, és ha az ember ügyesen váltogat, akkor a 170Km/h sem elképzelhetetlen.. sokan azzal jönnek, hogy a Honda eszi az olajat..hát...nekem 1 olajcserénél sem volt olajfogyás, pedig nem vezetek nagymama stílusban:)
a motor sosem hagy cserben, és érdekes hogy pont a magas fordulatra tervezték...5000 alatt erőtlen, bár egyenletesebben adja le az erejét, mint a Vtec motorok. nagyon künnyű figyelem felkeltő autót varázsolni belőle, és az hogy női autó lenne, 1 vicc..semmi nőies sincs benne...a váltó még mindig nagyon pontos, és oda megy, ahova kell...kicsit hosszú a váltóút, de 5000 Ft rááldozásával lehet venni 1 short shifter váltókart, és máris fele akkora az út:) így jóformán alig kell mozdítani a kart:)
ó és...minden IGAZI Hondás összetart, és segít ha baj van:) ;)
mert ez 1 család:) ha mész az úton, és azt látod, hogy 2 Hondás int egymásnak..nem őrültek meg, csak ez is jelzi, hogy miféle közösség is ez:)

Negatívum: ez a D13B2-es motor, és a D15B2 nagyrésze is karburátoros, ami a fogyasztás tekintetében nagyon rossz választás..sajnos önti befelé a benzint, és nem is használja fel túl jól...szerencsére kis összeg belefektetésével lehet injektorosra alakítani ( hengerenkénti, vagy központi), mert minden Honda alkatrész variálható a másikkal:)
tulajdon képpen kevés rossz élményem van vele, maximum a zajszigetelés, ami kéne...mert az eléggé kevéske:S
ó és persze a rozsda és a festés gondja...tipikus Japán autó lévén, nagyon könnyen elkezd rohadni, és a gyári festék a kényesebb részeken, Pl. mocitető (mivel nagyon alacsony a kocsi, és minden kavics eltalálja) , nagyon gyakra kezd pattogni...ezzel nincs mit tenni, vagy lakkozás, vagy újra fújás...persze csak ha nem vagyunk igénytelenek, és hagyjuk úgy..

Hibalista

- - szervó tartály kilyukadt - - szelepfedél tömítés elfáradt -

Ide hordtam szervizbe

magán személy

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 1993
Kényelem (5) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 240000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 274356
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Következő autója? Civic 1.6 Sport
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Civic 1991

További ítéletek (167 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)