Tahiti Zöld mámor
Szöveges ítélet
Pozitívum: ez egy igazi sport autó..nem kell benne ilyen-olyan luxus cikkeket keresni, nincs is rá szükség..ez HONDA..nem kell ülés fűtés, bőr belső, ez mind csak elvenné a letisztul és sportos jellegét..igaz hogy csak 1.3, de nagyon sokat tud!
nem esik nehezére felvenni a versenyt más autókkal, és ha az ember ügyesen váltogat, akkor a 170Km/h sem elképzelhetetlen.. sokan azzal jönnek, hogy a Honda eszi az olajat..hát...nekem 1 olajcserénél sem volt olajfogyás, pedig nem vezetek nagymama stílusban:)
a motor sosem hagy cserben, és érdekes hogy pont a magas fordulatra tervezték...5000 alatt erőtlen, bár egyenletesebben adja le az erejét, mint a Vtec motorok. nagyon künnyű figyelem felkeltő autót varázsolni belőle, és az hogy női autó lenne, 1 vicc..semmi nőies sincs benne...a váltó még mindig nagyon pontos, és oda megy, ahova kell...kicsit hosszú a váltóút, de 5000 Ft rááldozásával lehet venni 1 short shifter váltókart, és máris fele akkora az út:) így jóformán alig kell mozdítani a kart:)
ó és...minden IGAZI Hondás összetart, és segít ha baj van:) ;)
mert ez 1 család:) ha mész az úton, és azt látod, hogy 2 Hondás int egymásnak..nem őrültek meg, csak ez is jelzi, hogy miféle közösség is ez:)
Negatívum: ez a D13B2-es motor, és a D15B2 nagyrésze is karburátoros, ami a fogyasztás tekintetében nagyon rossz választás..sajnos önti befelé a benzint, és nem is használja fel túl jól...szerencsére kis összeg belefektetésével lehet injektorosra alakítani ( hengerenkénti, vagy központi), mert minden Honda alkatrész variálható a másikkal:)
tulajdon képpen kevés rossz élményem van vele, maximum a zajszigetelés, ami kéne...mert az eléggé kevéske:S
ó és persze a rozsda és a festés gondja...tipikus Japán autó lévén, nagyon könnyen elkezd rohadni, és a gyári festék a kényesebb részeken, Pl. mocitető (mivel nagyon alacsony a kocsi, és minden kavics eltalálja) , nagyon gyakra kezd pattogni...ezzel nincs mit tenni, vagy lakkozás, vagy újra fújás...persze csak ha nem vagyunk igénytelenek, és hagyjuk úgy..
Hibalista
- - szervó tartály kilyukadt - - szelepfedél tömítés elfáradt -
Ide hordtam szervizbe
magán személy
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 1993 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 240000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 274356 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Civic 1.6 Sport |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.9/10) |
