A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Civic (1991-1997)

Civic 1,5i VTEC 

Az ítélet értékelése
2,3(3 db)

Ráfizetéssel, de megy..amíg bírja

Szöveges ítélet

Mielőtt megvettem, tejben-vajban volt fürösztve- kinézetre. Az autókeres ódákat zengett, és ránézésre igaza is volt, de aztán jött a hidegzuhany. Egyetlen tudott hibája volt, hogy kuplung-felengedésre sercegett, valszeg kinyomócsapágyas, filléres dolog.
Aztán megtaláltam az olajcserés cetlit eldugva, 30ezret ment olajcsere nélkül, remek...
Elkezdett pöfögni is, szó szerint. Elengedett a hegesztés a középső kipufon egy rejtett lukat. Szép... És ki is volt herélve, égette hátsó részt.
Aztán a rádió is elhallgatott benne.
A kormány kicsit jobbra húz, egyenesben nincs középen, nem jöttem rá mitől.
Elvittem szerelőhöz, mert ez nekem már sok volt. Full szervíz, gyertyák feketék, 5mm hézaggal. Légszűrő fekete, foszladozóban. Kinyomón bemarás, kuplungtárcsa teljesen elkopva, fékbetétek vállasodva, a motor alatt egy műanyag lap végighúzva és kettétörve (padka, kő?).
Mindent kicseréltettem, plusz rádiócsere, de a sercegés maradt, szerelő szerint a váltó, és a jobbra húzás is maradt. Kétségeim támadtak, hogy csinált-e egyáltalán valamit, de ám legyen, váltócsere. Pár nap után közölte, hogy nem tud szerezni hozzá. Ez volt 3 hónapja, azóta se tudott.
Így össz 150 körül volt.
Azóta hideg motornál ciripelni kezdett gázadáskor, és az óra se világít benne az új rádió beszerelése óta. Apróság, de bosszantó, mert sötétben járok vele legtöbbet, melóba, időre. Műszerfalat kéne bontani, de se időm, se kedvem. És már nem is érdekel.
Van 10 hónap a részletfizetésből, bízom benne addig elmegy, aztán ha a váltó "beáll", kitolom az erdőbe vaddisznó-ólnak.
A fogyasztással elégedett vagyok, bár mivel próbálom kikímélni, hogy bírja még valameddig, így érthető, hogy nem eszik vészesen sokat.
Az úttartása stabil lenne, ha nem húzna. A guminyomás 2,2 bar papíron, de hiába nyomom fel addig, pár nap alatt visszacsökken 1,8-1,9 bar-ra, és ott megáll. Erre se jöttem rá mitől van, pedig a gumit a szerelő (elvileg) átnézte. Új gumikat nem veszek, nem érzem úgy, hogy megérné költeni már rá.
Előzni se mindig merek vele, padlógázzal egy IFÁ-t még csakcsak, de volt, hogy már villogtak szemből. Gyenge.
Összességében jó autó lenne, és eddig megbízhatónak tűnik, de mivel 1. gatyám rámenne mindent megcsináltatni 2. nincs értelmes szerelő a közelben, így amíg megy addig megy, aztán süllyesztő. Ámen.

Hibalista

- Szinte minden... eddig 150, többet már nem szánok rá.

Ide hordtam szervizbe

Egy öreg fószer, kompetens, de drága
Sajnos egyetlen a környéken

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 1996
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 162000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 2500
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Következő autója? Létezik olyan, ami nem ráfizetés?
Ennyire szerette (4) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Civic 1991

További ítéletek (167 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)