Hiroshi Takamoto Kamikaze 1.5
Szöveges ítélet
2007.
Az autóról csak jókat tudok mondani, feledhetetlen a vezetése annak ellenére, hogy csak 90 lóerős. Dinamikus a motor, úgy érzi az ember,hogy nem lehet elrontani, akárhogy pörgeted.. A motorhang gyönyörű /igaz sportlégszűrős a kicsike/, duruzsol szinte. A gyári futómű sportos, kicsit keményebb, mint a többi, nagyszerű a kanyarokban , nem lassítani kell, hanem azt élvezed ahogy oda teszed,gyorsítasz, meg sem billen, igazi élvezetes..
Előtte Fiat Temprám volt /1.6-os 10 literes fogyasztással, majd a szüleim Fiat Puntóját használtam, össze hasonlíthatatlan az érzés!! Tény, hogy vannak erősebb autók, de ezért az árért ilyen megbízható, fiatalos, pörgős, gazdaságos autót nem lehet találni szerintem!!!
A tetszést egyértelműen mindenkitől vissza kaptam, apum is csak csodálkozott, hogy a kilométerek és idős kora ellenére élvezhető az autó!!
2007.április
Vérző szívvel megváltam a kedvencemtől, mivel a párommal külföldre utaztunk munkavállalás miatt.
/az új tulaj srác boldog volt, azóta is szépítgeti a vasat/
2009.03.18.
Kb 2 év autó nélküli idő után visszatértem a Hondához a Civic 1.4 90 Le 2003-as 4 ajtós modellel..
Most szeptember van, de elmondhatom , hogy ez már nem ugyan az az autó amit a csíklámpás nyújtani tudott.
Hibalista
- Bal kerék feszítő stabilizátor (pesti macskakövek) vagy valami hasonló 3 ezer huf, szelep dekni tömités 2500 huf, Kötelező dolgok cseréje... - Olajfogyasztása magas volt, 280ezer után és a rengeteg hajtás után :-( Valószínű szelepszár kopás, motor generál ráfért volna...
Ide hordtam szervizbe
Komádi City, de csak egyszer volt.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 280000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Punto | Következő autója? | Vti Civic |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
