Méregzsák
Szöveges ítélet
Egy 2105-ös Ladából űltem át a VTi civikbe, mondanom sem kell, hogy újra kellett tanulnom vezetni :)
Kitörően gyorsul, erős, kényelmes, a hangja gyönyörű és hát csajozós is... :)
Mivel koppra van ültetve, ezért a magyar nyomvályús utakon az egész családdal az utastérben néha-néha súrlódik az alja és a kemény futómű miatt is erősen érezhetők az úthibák... A hátsó féktárcsákat is méretezhették volna nagyobbra. Kb. ennyi negatívumot tudok elmondani róla...
Hibalista
- Hátsó kerékívek rozsdásodnak (minden 5. gen. civiknél) 5.000.-/ ív
- Bal hátsó fék beszorult... 10.000.- japán fékbetétekkel
Ide hordtam szervizbe
JapCar: Palotai Dénes, Szolnok
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 90000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 12000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 2105 | Következő autója? | esetleg integra, de sztem nem lesz köv. autóm :) ez marad |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.4/10) |
