Japan technic
Szöveges ítélet
Egy 92-es Civic ESI-m van.195e km-rel vettem 2éve.Kicsit féltem tőle, de nem bántam meg.Előtte német autóim voltak, uh. meg kellett szoknom.
Mindennap használom az autót, mindenhova vele megyek.Városban nekem 7,5L eszik, ebben van néha egy kis tempózás.Autópályán 150-ig 6,5L, ezután vált a vezérlés és elkezd enni.A menetteljesítményre egy szavam nem lehet:fürge(0-100 gyári adat: 8,7s,Én egy direktszűrővel segítettem ezen a téren;ez az egyetlen tuning rajta).A futómű is korrket, bár tolja az orrát kanyarban.
Egyetlen gyenge pontja: a fék. Hiába a 4 tárcsa, 3-4 komolyabb fékezés, és elgyengül.(Annak ellenére is, h. előre brembo tárcsákat vettem.)
Túl vagyok egy "motor felújításon"(szelepszár szimering, gyűrűzés-nem lett volna létszükséglet, olajak, szíjjak, szűrők, 4 féktárcsa+betét, 1db injektor "fej"), azóta nagyon hálás.
Szeretem! A japánok tudnak vmit...:)
Hibalista
- Fék, szelepszár szimering, injektor "fej"
Ide hordtam szervizbe
Csak is a szomszéd:)
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 190000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Német | Következő autója? | Japán!! |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
