A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Civic (1991-1997)

Civic 1.6 ESI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Izmos kispolgár

Szöveges ítélet

Szeretem!
Úgy ahogy, a többi autómat, ezt is úgy vettem, hogy nem ilyet akartam. Már párommal hozzászoktunk, ez van, alkalmi vételek megtudnak győzni, nem tudok márka hű lenni, pedig mindig megfogadom.
Jelenleg Angliában dolgozom/élek, az autót itt vettem, de adatokat km-ben adtam itt meg. Fél éve van nálam.
De hogy a Civic-ről is essen pár szó:
Motor: 1.6 ESI 16v Vtech, 126 LE. Jó erős motor, és benzineshez képest szerintem alacsony fordulaton is nyomatékos, 4500-5000 fölött meg egyenesen vadállat, ilyenkor étvágya is bőven megnő. Olajat nem eszi. Volt idő mikor rángatott, 20ból 1szer nem indult, aztán 1 perc múlva mégis, meg minden ok nélkül 14 litereket bekajolt! Meguntam! Mielőtt az itteni drága, de nem zseni szerelőkhöz vittem volna lambdaszondát cseréltem, meg kapott injektortisztító adalékot. 1 napig még jobban rángatott meg olyan fehér füstöt okádott mint egy gázolajjal tankolt trabant (tudom milyen, szomszéd asszony nem fenomén...). Ezután 4 személyes sok csomagos kirándulás. Kipucolódott a rendszer, eredmény:autópálya (itt 110km/h a max.), fűtés, 6,5 alatti fogyasztás. Úgylátszik orvosoltam a problémát. Azért írtam 8,5-et mert alig megyek ki hétköznapokban a városból, és így bizony 9-10 lityi sem gond... Neki! Váltó határozott, precíz.Fék szépen adagolható, gyors gázreakció jellemzi.
Belső: otthon nem ültem ilyenben, csak eggyel újabban, annak siralmas műanyagtemető volt a belseje, mint egy I. gen. swiftben. Itt ami kézzel tapinthatő, az puha műanyag, nem karcolódik, plüss textilek az ajtón és üléseken. 4 el.ablak (vezető oldali aut.funkcióval), el.tükör, el.napfénytető, és minden kiválóan működik. Még a gyári kazettás magnó is!
Külső: főleg itt érhető tetten az előző tulajok nemtörődömsége, sajnos. Terepasztal szerű motorháztető, sérülések igénytelen javítása, ezek miatt bekövetkezett rozsdásodásnak indulás itt-ott. De alapjában véve a forma nekem tetszik, főleg a gyári szárnnyal. Nem írok ódákat hogy formája még ma is megállja a helyét, mert ez hülyeség. Japánok nem is erről híresek. De egy szép gyári állapotú, karbantartott gép ki tud tűnni a tömegből.
Előző tulajok trehányságának köszönhetően, nekem sok munkám volt vele, és még nem értem a végére! Kórtörténet a következő: 4 új gumi, vez.szíj csere mert nemtudta az előző tulaj mikor volt cserélve! Legalább nem kamuzott! Jobb féltengelycsukló kattogott kanyarban, csere. Akksi csere. Komplett fék felújtás, üzemi fék 38%-os volt, a rögzítőfék 0! Össze volt gyógyulva minden mindennel, csere: fékcsövek 4 tárcsa meg betétek, 1-2 szilent. Anyagilag fájt, de nem bánom a kiadást. Itt tartunk most. Kasztni lesz a soros idővel, de előtte még kuplungcserére megyünk.
Kellemes pihentető utazás biztosít hosszútávon, alacsony építésének köszönhetően kanyarsebessége jó minőségű úton döbbenetes egy gyári szedánhoz képest. Hamar melegszik az utastér, kényelmesek az első ülések, hátul is van hely. Csomagtartó 4 ember utazó poggyászát elnyeli, erre is való. Lámpa jól világít, és szerencsére H4-es izzó kell bele, nem az egyszerhasználatos H7.
Igaz sok kijavított és kijavítani való hibáról beszámoltam, mégis úgy gondolom, nem rossz autó ez, csak rossz kezekben volt. 10éves kor fölött úgy kell autót venni, hogy igenis kell rá költeni, mesékben nem érdemes hinni.

Hibalista

- jobb féltengelycsukló
- 1-2 szilent műszakinál

Ide hordtam szervizbe

közelben egy angol szerelő, de haver (aki járt albániában többször) szerint albániában patika a műhely ehhez képest. Szóval angol pedánsság lehet hogy csak volt...

Értékelése: 3

Másik szerelő értékelése

Városban lévő Honda Coventry márkaszervíz
ide csak állapotfelmérésre vittem az autót, de pozitív élményekkel távoztam, és nem dolgoznak (viszonylag)drágán. Kedvesek, segítőkészek.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1995
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 170000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Corsa C Következő autója? Avensis v. Golf? Nálam nem lehet tudni!
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Civic 1991

További ítéletek (167 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)