HONDA FOREVER; POWER OF DREAM
Szöveges ítélet
86.000-rel vettem meg, amikor kicseréltem a vezérlés részeit... A szokásos cserék.
Onnantól kezdve csak olajszűrő és olaj csere volt 10.000 km-enként. 5.000-ként direktszűrő takarítás (autókereskedő megdícsérte milyen tiszta:D - nem olajos ganés, mint egyeseké)
Ez csupán a hang miatt kellett...
Volt még egy csere: a szívóoldal, így kicsit erősebb lett alsó tartományban, ami sokszor hasznos... (~100 Le; +? NM) nem kell annyira húzatni.
Mentem több 1,5; 1,6; 1,8 kocsival, Opelek inkább... azokhoz nem méhető dinamikusságban...
Eddig semmi gondom nem volt, másfél év használat után elvittem 95-ös kocsim a műszakira és átment... 1+ forintomba sem került.
Ami hiányszik a NM. Sokszor meg kell húzatni amit 4.500 körül lead, 2-es; 3-as fokozatban érezhető is. 7.500-ig pedig tisztességesen forog...
legszebb hangja tiltásnál van :)))
És a motor csak poros és csak poros...
HONDA FOREVER; POWER OF DREAM, szokták mondani
Hibalista
- Semmi, 110.000-nél a fék kicsit fémes, lassan már csere a betéteken. műszakin jó volt így is.
Ide hordtam szervizbe
Bodajk - Bubenik.
Értékelése: 4
Másik szerelő értékelése
Nem voltam megelégedve, így magam csináltam a többit.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1995 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 86 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 24000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | lehet, hogy csak turbósítok |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.7/10) |
