Azért ezt ismerni kell
Szöveges ítélet
Ezt az autót nagyon lehet szereni!
Hálás, megdolgozik a gazdájáért. A legjobb 1.6-os szívó motor a mai napig a világon. Kis idő volt megtalálni a megfelelő szerelőket és forrásokat utána mondhatni zökkenőmentesen mentek a dolgok!
Volt vele baj, de leginkább nem és akkor hihetetlenül hálás, vagány, sportos autó!
Első autónak azért nem ajánlom, mert a 160 lovat meg kell tanulni kordában tartani. Egyébként kicsit erősebb fék ráférne.
Egyet még meg szeretnék említeni:
Hiába a sportszűró, a sportgyertya, meg az a sok marhaság amit fiatalok rá tudnak venni, mert ezektől aztán tuti nem megy jobban. Én próbáltam gyárin meghagyni és szerintem így volt a legjobb.
És azért ne áltassuk magunkat. Igenis éhes a kicsike. Óvatosan 8-9, de ki megy vele óvatosan ?!
Hibalista
- Váltó szinkrongyűrű 2x
- Jobb első féknyereg
- Kuplungtárcsa (na jó azt én törtem el! )
- Féltengely eltört
- ABS (cserés lett volna, de inkább nem használtam)
Ide hordtam szervizbe
Honda Éles
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
Honda Royal (Kátay Gábor !!!)
Akinek vti-je van ajánlom
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 160000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Seat Tdi |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |
