A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Civic (1991-1997)

Civic HONDA CIVIC VVT-I 1,6 

Az ítélet értékelése
1,0(4 db)

10 évig szerettem, miután megvettem, megismertem

Szöveges ítélet

Egy 323 as 87-es mazdábol ult át fater ebbe a gépbe,azt hittük jobb lesz. 10 éve rokon használja, rendesen szervizelt, szép auto. Akkor még mikor hallottuk,hogy eladja (anyagi,és egyéb családi okok miatt),azt hittük megfogtuk az isten lábát.Mert tudtuk,hogy mindent megadott a gépnek,Szerette és vigyázott rá.Tudtam,hogy fater szereti a japán gépeket ezért javasoltam neki. Mára megbántam. Uj auto a piszkos anyagiak miatt ki volt lőve, én kaptam 1 céges autót,a corsám eladosorba került,sajna kicsi volt neki.(máig siratom pedig állitolag sokkal jobb autom van már /audi a2 1.2pdtdi full./ mert igénytelen megbizhato gép volt,persze azt sem lehetett a végletekig elhanyagolni,(és nem is akartuk).Megvette a kicsikét,és az ilyenkor szokásos dolgokat megcsináltatta olyan szerelővel akivel eddig mi csak akkor találkoztunk amikor az opeleket vizsgára olajcserére esetleg apróbb szervizre vittük(fékbetétcsere,lengéscsillapito stb) Elkezdtünk benne olyan dolgokat kicseréltetni amit a rokon javasolt(kötelezők). Elhoztuk 1 hétre rá és örültünk. 1 napig. másnap beindit és akkora füst,mint a 2 házzal odébb lévö traktor. szerelő.... szétszed motor.... szelepszárszimering elkopva,de mivel sürübb olaj volt a gépbe, nem keverte be a dugo a motorba,csak olajcsere után miután a gyári higabb olaj már kevés volt ehhez,és elfüstölt. 16 v-s a kicsike,lehet számolni. 1 hétig problémamentes volt. aztán rángat, és néha leáll és nem megy 1 henger. mivel ekkorra a motorba már minden ki volt cserélve,az injektort kaptuk szét. Megvagy szemét!! 1 es hengernél az injektor befecskendező szelep halt meg. 1 hét volt mire szermányoltam bele 1 bontottat,1 hondástol. 10 rongy. bocsánat a lambdaszonda csere ezután jött a szar alapjárat miatt,persze miután meggyőzödtünk róla,hogy nem felesleges a cseréje. új 24e-ft. ezzel 1ütt a beköpött gyergyákat is likvidáltuk. a szerelő is mondta,hogy csinált már hondát különböző gondokkal,de hogy igy egyszerre jöjjön ki rajta ilyet még ö sem tapasztalt,úgy hogy sok alkatrésznek még birni kellett volna. még nem mentünk vele 1000 km-t sem,és minden létfontosságu elem cserélve volt. nagybátyó sem értette,hogy mi van az ő 10 évig nagy becsbe tartott autójával,amit komoly osztrák szervizekbe vitt,mivel ott dolgozott. a motort teljesen felújitottuk,a futómuben is cseréltünk pár dolgot( kormányösszekötő,gönbcsuklok,szilentek.) ugyhogy reménykedünk,hogy jo lesz mert nics ujra pénz,és ezt már nagyon nem éri meg eladni. egyébként gyönyörű gép,szép 15.ös felnivel gyári spojlerral. belül bőr,elektromos ablak, tükör, manuálisan állitható ülések, gerinctámasz,szintén állitható. szoval jol felszerelt. reménykedünk ha még 1 szer cserbenhagy felgyujtom........ sajna az uj gépekkel is az a gond,hogy pl a toyotákat a törökök, az opeleket spanyolok és törökök szerelik. vagy esetleg még a beszállitoikat kéne kicsit megritkitani,hogy nekem német kocsiba ne legyen szar francia alkatrész. valmelyik nap néztem 1 primerát (nem megvételre) mille migla generátor, vdo elektronika,bosch befecskendezö. egy szar korcs az a kocsi.. és sajna egyre több lesz,hogy akár a németek,akár a japánok meg akarják örizni a piacvezető szerepüket,igy szereltetnek minden analfabétával.. de van gond a nagy becsbe tartott lexus-sal is, pedig japán.(toyota lixuskivitelbe) és pl az a2 -es audit megbizhatóbbnak találták az utóbbi 3 évben mint a yarist. de viszont az teljesen uj fejlesztésű német vas(aluminium)asf alváz:) én sajna kicsit csalodtam a japokba,most német gépem van, eddig jo,ha elromlik fingom nincs mit veszek,bár ezzel eddig nem volt gond,pedig a munkám miatt kapja az ivet. remélem nem bántottam meg senkit,sajnos a tapasztalataimat irtam le. nem szivesen. üdv.

Hibalista

- sajnos ezzel az autoval tudtuk meg,hogy vannak lelkiismeretes jó szerelők. lambdaszonda,injektor befecskendezőszelep, különböző kopó alkatrészek,amiknek még birni kellett volna.

Ide hordtam szervizbe

AUSZTRIÁBA JÁRT AZ AUTO,MERT NAGYBÁTYÓ OTT MELÓZOTT. HOZZÁNK KERULT,ITTHON CSINÁLTÁK VOLNA A SZERVIZT HA NEM FELUJITÁSBA MENT VOLNA ÁT HA CSAK ANNYI LETT VOLNA.

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

"barátszerelő" akihez az utobbi 13 évben vittük a két opelt. (vizsgáztatni,nem tatarozni)

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 1994
Kényelem (6) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 240000
Megbízhatóság (4) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? 323 Következő autója? bmw,opel, nem a nagyon újak mert már török is csinál!
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Civic 1991

További ítéletek (167 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)