A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Civic (1987-1991)

Civic DX 1.5i 16v 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Japán csoda

Szöveges ítélet

Aligha lehetne ilyen áron, ilyen korú autóban jobbat találni. Tulajdonképpen nem sok baj volt vele eddig, csak apróbb idegesítő hibák melynek oka az, hogy a korábbi tulaj megtörte és nagyon silányul lett helyreállítva. Például a gömbcsuklót ki tudja miért belehegesztették a perselybe így csak a féltengellyel együtt lehetett cserélni ami háromszor annyiba került. Tavaly Mezőkövesden pedig úgy robbantunk le, hogy elment a vezérlés mert a vezérműből valahonnan kifelejtettek pár csavart amikor javították. Így is olcsón megúsztuk mert csak vezérszíjjat kellett cserélni. Kipufogót idén cseréltem ez azért vicces mert a 18 éves gyárit vettem le róla, ami a mai kipufogók élettertamát figyelembe véve nem kis teljesítmény(egy barátom a 8 éves Fiatján harmadszor cserél 5 éven belül).Ezeken kívül csak kopó alkatrészeket cseréltünk eddig bár most már ráférne a futóműre egy kis újítás (szilentek, lengéscsillapító).
A kasztni elég jó állapotban van csak egész apró roszdafoltok vannak a sárvédők élein de ezeket is lekezeltem. A motor kifogástalan és a hangja csodálatos, bár csak 1,5ös de a 94 lóerő bőven elég a 870 kg-os kasztnihoz. Nyomatékszegény mint a legtöbb japán kocsi, de 3000-es fordulat fölött borzasztóan megindul és 7000ig meg sem áll. Sok nagyképű autóst megleptem már a piros lámpánál akik a német hulladékokban feszítettek. A fogyasztás is nagyon elviselhető, ha normálisan megyek simán 6 liter körül lehet tartani, ami ha figyelembe vesszük, hogy egy 18 éves 1,5ös benzines nem is rossz. Persze a gázadásra a benzinóra is érzékenyen reagál, föleg 5000 felett amikor a benzinmutató gyorsabban megy le mint a sebesség fel :D, de még így sem lehet 8-9 liter fölé tornászni. Belül is nagyon kényelmes az autó, kényelmesek az űlések, és hátul is szépen el lehet férni. Sajnos ez a csomagtér rovására megy ami elég kicsi, de ez még kis családnál belefér. A benzintankot kicsit elszabták, a 35 liter elég viccesen hangzik, de még így is meg lehet vele tenni 5-600 kilómétert. Hosszabb távú utazásnál a menetzaj kicsit nagy főleg autópályán 3-4000 fordulatnál egy két három órás út után élmény kicsállni:) erre persze jócskán rátesznek a 15ös kerekek. A fékek elég jók elől hűtött tárcsa, hátul sajnos csak dob, de így is teszi a dolgát. A váltóról még nem szóltam, ennek oka az, hogy nincs is mit úgy ahogy van tökéletes, pontosan kapcsol, nem lötyög meg kattog igazán hondás. Még egy negatívum eszembe jutott, hogy ne csak jót írjak, a parkolást nagyon meg kell gondolni vele mert még a legkisebb padkával is le lehet zúzni a lökhárítót, persze ez sem gyár így jóval alacsonyabb, de az autó önmagában is az, az alja is gyakra leér főleg ha tele van szegény:) Egyenlőre ennyi jutott eszembe, ez az autó nagyon megérte a pénzét, egy biztos ezután csak Hondát és semmit mást, Éljen a japán autóipar;-).

Hibalista

- Gömbcsukló - bal 15e Ft
- Jobb oldali ablak (feltörték) szerencsére volt tartalék a régiből
- Vezérszíj + javítás 35 Ft
- Gyújtáskapcsoló 10 e Ft
- Generátor szénkefék 300 Ft ezt én javítottam :)
- Kipufogó utángyártott 25e Ft

Ide hordtam szervizbe

Laki Autószervíz Ráckeve, egyszer volt itt vezérszíj cserén aránylag jól és gyorsan megcsinálták.

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1988
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 120000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 35000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Civic 1.4 Dual Carb Következő autója? Honda Integra Type-R
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Civic 1987

További ítéletek (87 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)