A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Civic (1987-1991)

Civic 1,3 16v 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Fiatalos sportautó

Szöveges ítélet

Egyetemista vagyok,egy nagyon megbízható,olcsón fönntartható kocsit kerestem,amibe beülhet egy vonósnégyes(4ember+cselló,ez 1 embernyi helyet foglal),és lehet vele menni!Eleve csak japán jöhetett számításba!MINDENKINEK CSAK AJÁNLANI TUDOM!
Még csak 4 hónapja van nálam!1343ccm 16szelep, KARBURÁTOR manuális szivatóval!75LE!Most mértem le,0-100: 10s, 0-400m : 17,2sec, 80-120:(4.seb.):12,5s, Végsebesség:? én 200km/h-ig próbáltam, szerintem 210 körül lehet, utazósebesség: kb 170km/h
Egyenl?re annyit, hogy 285800km van benne óra szerint!Pontosan lehet kapcsolni hajmereszt? sebességgel rövid úton!Eddig könnyedén indul hidegen-melegen.A karosszéria kívülr?l rozsdás (kerékív,küls? küszöb),de a tartó elemek épek!
Jól megy, úgy Hondásan 2000ig úgy készül?dik, 3000-tól föléled, 4000- rúg a hátadba egy nagyot!
A beltér normálisan néz ki, csak a vezet?ülésen van egy szakadás, de az összes többi ülés új! autóba is vállalható!!!Ez a leggagyibb változat, mégis jutott el?re sportülés(gyári)!
Osztva döntött hátsó ülés, hátul a hely méretét meghazudtoló (Érdemes kipróbálni!),a csomagtartó pici!DERÉKFÁJÓSOKNAK NEM AJÁNLOTT!!!
A futóm? nagyon jó, gokartosan lehet vezetni,állítólag a CRX még jobb!
Most voltunk zöldkártyán.Föl se kellett nyitni a motorházfedelet,els?re jatt nélkül meglett!
Nem eszik olajat,nincs füst!
Múltkor a -18fokban is elindult!
Télen (jó téli gumikkal)nem akadtam el vele egyszer se!Kezesbárányként megy amerre ÉN akarom!Ahova beálltam vele(25cm hó) onnan ki is jött!A kollégákat (mindenféle puccos kocsik) én huzigáltam ki a parkolóból!
Múltkor Cegléd-Kaposvár 2óra 25perc (az M0-n végig 75-80-nal) Így sikerült az átlagot 7,9l/100km-re felvinni,ez 110-es átlagsebesség,ami azt jelenti,hogy ahol lehetett 160 felett repültünk.A Cd-t így is lehetett hallgatni!Hoszzú távon az els? ülések nagyon kényelmesek,az ember nem szívesen száll ki bel?le!F?tés-párátlanítás kit?n?!Isteni,hogy nincs leszabályozva!Bár nincs szívem pirosba(6500) pörgetni!

*********FOLYTATÁS 2007 04 26****************

Közben volt a Honda találkozó, itt ugye kipróbáltam, mit tud a járgány 400m-en. 4-0 ide. (1200-1400ccm járgányok ellen mentem)! MEGFERTŐZÖTT! Jó kiindulási alap, mert könnyű, ennek ellenére igen merev a kasztni.
TELJES NAGYFELÚJÍTÁS! Elkezdtem keresni osztrák donort. Először mondtam a srácoknak: csak iVt kell, annyira nem lehet beszerezni, hogy végül egy ED7-es 1,6ost vettem gyönyörű belsővel, megtömve extrákkal(el. tető, el. ablak, el. tükör, olyan ülések,mint a CRX-ben)!
Ez fekete, az 1,3as fehér(volt), mikor meglátták a többiek, mondták,hogy nem maradhat fehér!!!Vettem festéket(Cink, alapozók, stb.), (NH526M gyári színkódú feketét)!A feketét szétbontottam, minden használható alkatrészét elraktam! Iszonyatosan ment, 5. fokozatban 6500-ig elment sík úton. 0-100: telefonnal mérve 8sec! Apukám is kipróbálta, neki Mazdája van, szerinte veszélyesen megy. Ez tényleg igaz, kb 1 hónapig használtam az autót és nem azon gondolkodtam előzés előtt, hogy beférek-e(ez nem kérdés), hanem azon, hogy melyik fokozatban?
A kis 1,3-as most darabokban pihen a garázsban, fémtisztára csiszoljuk a felületeket(mint kiderült, kb. 6-7szer volt törve, az utolsó két javítás elég gányolt "magyar stílusú") A kocsi jobb oldalán nem restellték a gittet használni (1 cm!! vastagon volt átlagosan). A karosszérialakatosmunkák készen vannak, szépen megcsinálta egy szaki, 40000Ft-ért (1 Küszöbcsere, két hátsó sárvédőívcsere, padlólemezen javítások, jobb első nyúlvány csere+ javítások, TETŐLEMEZ cseréje gyári tetőablakosra gyári technológiával!) Szerintem ez baráti ár!Az anyagköltség a fekete kocsit nem számítva 12000Ft (újak)!
A fényezés még vissza van, nyárra remélem minden kész lesz és mehetünk gyorsulni.
www.civic4g.hu

Hibalista

- majd mindig megírom!!
- küszöböt ki kell cserélni(6000Ft új)
- szelepfedéltömítésnél eresztette az olajat,mert a hülye magyar szerel? nem nyomatékkulcsal húzta,így a menetnek annyi lett,egyel kisebb menetet vágtam bele, kis h?álló tömít?anyag,azóta jó!
- Pesten valami állat letörte az antennámat, mivel Mazda alkatrészek vannak itthon,ezt raktam rá.
- Olajat cseréltem (Valvoline)+olajsz?r?t(Nipparts) kb.7-8e
- ***** Folyt 2007 04 26 ******
- Csak olajcsere, gyertyacsere (3db, mert a leleményes magyar autószerelő beletörte a gyertyát, így az 1. henger gyertyáját csak a hengerfejjel együtt lehet kicserélni, persze pont az a gyertya szarakodik-nagy forulaton teljes terhelésnél dadog)
- Semmi hiba

Ide hordtam szervizbe

Saját magam+tesóm

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1989
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 264300
Megbízhatóság (10) Vezetett km 22000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Mazda 121 még megvan! Következő autója? MAZDA HONDA
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Civic 1987

További ítéletek (87 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)