A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Accord (2008)

Accord Type-s Facelift 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Öntött ezüst Type-S

Szöveges ítélet

Elötte 2.2 i-dtec dizel Accordot hasznàltam közel 5 évig 125.000 Km-el adtam el,mert màr nem jàrtam olyan sokat. Ugy gondoltam ,hogy az accord formàja ,tudàsa teljesen kielégiti a vàgyaimat ezért döntöttem ujra accord mellett de màr bezines eröforràssal.

20.000 km-el sikerült vennem egyet Genfböl ,az ottani Honda fönöke jàrt vele 2 évig.
Az auto Forged Silver szinü FL Type-s AS ami nagyon ritka europàba.
Type-s felszereltség.Bör-alcantara ülések ami nekem fontos volt mer utàlom a bör ülöfelületet.
AS felszerltség plusszba.Tàvolsàgtarto tempomat,sàvtarto automatika,ütközés mérséklö elektronika stb.
A tàvolsàgtarto tempomat megszokàs kérdése, kellett 1-2 honap mire megszoktam.Fékel ,gàzt ad automatikusan.Sima tempomat nincs is benne.
Bi xenon,tolatokamera,szenzorok,stb.
K24z3 motor került bele, ez majdnem az mint a nonfaceliftbe ,de a dugok illesztése a hengerben kisebb türésbe esik.Gondolom az ismert K24z3 olajfogyasztàst akartàk ezzel kiküszöbölni.Olaj ebbe màr 0w20 kerül és nem 0w30 mint az elödbe.
Fogyasztàsa ennek is köszönhetöen meglepöen alacsony.7-9 liter között mozog.
700-900 km a hatotàvolsàga.Winterthurban megtankolva BP ultimattel Bécsig tudok menni 1 tankolàssal ,ugy hogy német autopàlyàn 170 km/h tempomattal utazom.
Teljesitménye elég 5000 rpm-nél VTEC vàltàs ez hallhato is.Ha lenne rajta egy turbo és mondjuk olyan 280-300 le lenne azt sem bànnàm.
Fékek jok ,elöl méretes 320 mm-es tàrcsàk vannak.
Futomüve type-s ,ez 20 mm alacsonyabb mint a sima accordé.
9 hangszoros Hifi ,nagy képernyös TMC-s navigàcio ,kihangositos ,stb,mp3 ,usb.
Alu pedàlok ,alu vàltogom ,piros ledek ,piros cérna mindenhol.
Külsöleg Type-s elsö toldatok,type-s küszöbök,type-s hàtso lökhàrito,csomagtarro spoiler,dupla kipufogo,stb.

Nagyon jo az auto talàn csak az uj Type-R K20T motorja hiànyzik belöle.
Megint megvenném!
Aki megbizhato ,kényelmes ,limuzint keres ,husszu utakra ,de nem akar dizelt nagyon jo vàlasztàs lehet.

Ami nagyon fontos,hogy a szervizelése sem Lexus vagy BMW àron van,mint egy mezei civic ,10.000km-nél olaj ,szürök bele aztàn mehet tovàbb.
100.000km gyertya,szelephézag.

Hibalista

- Semmi - Azota is semmi.

Ide hordtam szervizbe

Grünau Garage Sirnach

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2012
Kényelem (10) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 20000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Honda Accord 2.2 i-dtec Következő autója? Civic Type-r vagy STi
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Accord 2008 (2006 - 2007)

További ítéletek (47 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)