A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Accord (2008)

Accord 2.4 Aut. 

Az ítélet értékelése
3,0(2 db)

Nyugodt összhang, higgadt erő, botladozik

Szöveges ítélet

Update2
Árnyalnám a képet. Mindkét féltengely belős csuklója csereérett lett, és a motor eléggé fogyasztja az olajat. Érdekes, hogy amikor családtagnak akartunk hasonló autót nézni, ugyanezzel a motorizációval, mindenütt jelen volt a probléma, a féltengely gyorsításnál katasztrofálisan be tud rázni, és jóval nagyobb olajfogyasztásról is beszámoltak, amelyet a Honda garanciális motorcserével oldott meg. Sajnos mi ebből kimaradtunk, de az olajfogyasztás elég jelentősnek mondható, nagyjából két olajcsere között (10e km) elfogyaszt 3-4 litert, és a kocsi egyáltalán nincs üveghangon hajtva. Gond van a szellőzéssel is, mert eléggé gyenge, még maximumra állítva sem tud kellő légáramlást produkálni a kocsi.

Update
8 év után gyakorlatilag semmilyen hibáról nem tudok beszámolni, egyedül egy futóműelemet kellett eddig cserélni, hála a magyar utaknak (és még majd kell többet is).


---------
Elég kiforrott konstrukció benyomását kelti, bár nagyon-nagyon az elején vagyunk kapcsolatunknak. Az automata váltó nyugodtan mondható tökéletesnek, a fékek és a
futómű szintén osztályon felüli. Nem tetszik, hogy a bal lábnál a kis fiókos tartó útban van, valamint hogy a légkondi automata és belsőkeringetés funkciója nem kapcsolható egyszerre (ha jól értelmezem a dolgot). A motor szerintem nem az igazi ehhez a kasztnihoz, mindenesetre nagyobb nincsen, ezzel is megy, de bejáratós lévén nem volt mód egyelőre komolyabb hajtásra. A papíron jelzett 200LE nem érződik. Azért piros lámpánál nyugodtan le lehet vele félgázzal is lépni a sort, persze csak amikor a lámpa zöldre vált :-)). A pillanatnyi fogyasztás alapján nem tűnik torkosnak, de majd beszámolok róla. Általában nagyon pozitív a benyomásom a kocsiról, a Honda nagyon sokat fejlődött az apró részletek terén is, egy-két V6-os blokkot beletéve mindenben utolérné a presztízsgyártókat.
Folyt. köv., remélem csak jóról számolhatok majd be.

Update1: a belső keringetés természetesen megy automata üzemmódban. A motorral is kezdek megbékélni, elég kiegyensúlyozott benyomást kelt, tetszik ahogy nagyobb indulásnál az automata csúsztat egy kicsit. Az autópályás távolságtartás is működik, bár szerintem kicsit nagy távolsággal marad le, ha a belsőben észlel valakit. Más most nincs egyelőre érdemleges.

Hibalista

- Jobb első lengőkar. - Mindkét féltengely belső csuklója. - Hátsó fékcsövek. - Klímahűtő.

Ide hordtam szervizbe

Honda Éles

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2008
Kényelem (9) Használati időtartam 8 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 140000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? - Következő autója? -
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Accord 2008 (2006 - 2007)

További ítéletek (47 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)