Elegáns, megbizható egyszerűen HONDA
Szöveges ítélet
Nagyon csendes utastér. Tökéletesen elhelyezett kezelőegységek.185 cm magasságomhoz is tökéletes üléspozíció.
A fék brutális,de ugyanakkor nagyon jól adagolható.
A menetstbilizáló rendszer tökéletes (egyszer már leszorítottak volt alkalmam kipróbálni) A belső kidolgozása prémium kategória, sehol egy kopogós műanyag semmi nem zörög.
A fütómüve minden körülmények között tökéletes, stabil, ugyanakkor csendes nem közvetíti az úthibákat az utastérbe.
Motorikusan (2.0 benzines) megfelelő, ha sportosan szeretnék közlekedni 4200 as fordulat felett jól húz, alacsonyabb fordulaton viszont jól fogyaszt.
Főleg városban használom az átlagfogyasztása 8.5 liter
Úgy érzem tökéletes választás volt az előző BMW után átülni egy megbízható Hondába
Folytatás:
Egy apró hibát felfedeztem az utas oldali biztonsági öv csatja kikapcsolás után a jobb e. ülés és a b oszlop közé akad ilyenkor, amíg nem igazítom meg zörög.
Most a téli időben a fűtés az automata beállításon tökéletesen végzi a dolgát. Öten elázott ruhában ültünk be az összes üveg azonnal bepárásodott, de a fűtés beindítása után egy perc múlva az összes ablak száraz volt még a hátsó szélvédő is, anélkül, hogy a hátsó ablakfűtést bekapcsoltam volna.
Most már 17000 Km van a kocsiban, de semmi hiba minden tökéletes. A téli időben a fogyasztás felment 9 literre, de főleg városban használom.
Folytatás: elértem e 25.000. kilométert a vas továbbra is kifogástalanul végzi a dolgát. A jobb idő beálltával a fogyasztás (városban használom) újból 8,5- re visszaállt, igaz visszakerültek a nyári gumik.
Folytatás 2009 december.
Újabb apró probléma merült fel, amikor egy kis tévét szerettem volna a csomagtartóba elvinni nem tudtam a szűk csomagtartó nyíláson betenni így kénytelen voltam azt az ülésen szállítani.
Elértem a 40000 kilométert hiba nélkül. 39000 kilométernél cserélni kellett az összes fékbetétet, igaz még kb. ötezret kibírt volna, de most akciósak voltak a betétek. Érdekes módon egyformán koptak az első és hátsó betétek.40 ezerből 30 ezret városban használtam a gépkocsit. Más műszaki probléma nem volt
Hibalista
- Semmi
Ide hordtam szervizbe
M&M Honda Business Car Kft. Bp.III.ker.Bojtár utca 46. Kitűnő, gyors precíz szolgáltatás. A többi szervizhez képest jóval olcsóbb. Telefonos érdeklődésemre általában a budapesti szervizekben 60 e Ft-ot mondtak a húszezres szervizre. Itt csak 45 e. Ft. volt a számla, de cseréltek lég és pollen szűröket is. Ugyan 20000 szerviznél e két szűrő cseréje nem kötelező, de elég szennyezett volt így kicseréltettem. A munkafolyamat alatt végig bent lehet lenni a műhelyben. Csak dicséret a szerviznek! Mindenkinek ajánlom. Ismét a már említett szervizben végezték el a 40000 kötelező szervizt most 56.000 Ft volt pedig most is ugyanazt az alkatrészeket cserélték (szűröket, olajat) amit a 20 ezres szervinél. Igaz azóta változott az ÁFA. A szervizzel továbbra is elégedett vagyok.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 40550 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | BMW E 39 528i | Következő autója? | egyenlőre nincs tervbe de Japánban készített Japán |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.5/10) |
