A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Accord (2008)

Accord 2.2 I-DTEC, automata 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Éhenkórász döcögőgép

Szöveges ítélet

Azt hiszem, a címmel letudtam a mondanivalóm felét.

A többi:

Kollégától örököltem, ezért szedánságát és szűkösségét csak megemlítem, de nem bírálom, legfeljebb értetlenkedem a nagyon alacsony helykínálat/önsúly arányon. Az említett kolléga szeretett alacsonyan repülni, és ez, a Szombathelyről érkező határozatokon kívül, a kocsi állapotán is meglátszott, hallatszott. Nem vészesen, de már láttam jobbat.

Jól telepakolták anyaggal (1.663 kg), és ez kölcsönöz is számára egyfajta „szolidság-érzést”. Én viszont örültem volna további 5-6 kiló szigetelőanyagnak a kerékdobokhoz.

Önsúlyához képest egészen dinamikus, az automata váltója kissé darabos, de gyorsan vált,elég jól támogatja a motort. Érdekes, hogy 5 fokozattal is teljesen jó (15 évvel ezelőtt ez egy nagyon furcsa mondat lett volna).

A motornak egészen szép hangja van, és ez nagyjából minden fordulatszámnál igaz. A motor szép hangját nagy sikerrel nyomta el a futómű és a kerekek hihetetlenül kellemetlen orgánuma, kb. úgy, mint amikor a részeg szomszéd rágajdol Sebestyén Mártára.

A futómű komfortosságáról inkább nem írnék. Megteszik helyettem szóban – szerencsére halkan – a beltéri elemek. Egyébként a hibalistában felsorolt hibákat lezámítva, minden rendesen működött.

Tetszett ez üléspozíció, a kormány "súlyossága" és a kezelőszervek masszív érzete és precizitása (kivétel ld. hibalista). Azt viszont még mindig nem értem, hogy hogyan lehet egy prémiumságra ácsingózó, 8 milliós kocsiba "hanyattdőlős" (amelyiket egy kar felhúzásával hanyattdőlve vagy előrehajova kell beállítani) első üléstámlát tenni.

Összességében talán meg lettem volna elégedve vele, ha újonnak kapom, és nem ötön vagyunk a családban.

Hibalista

- A külsö, elektromos tükrök beállításakor néha nem a kívánt irányba mozdultak. - A belső, automatikus sötétedésű tükör nem mindig sötétedett el rendesen. - Az egyik hangszóró csúnyán zörgött már kissé teltebb hangoknál is, basszusról nem is beszélve.

Ide hordtam szervizbe

Honda Örmező

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

undefined

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2009
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 169000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 16000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Volvo V70 Következő autója? Subaru Outback
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Accord 2008 (2006 - 2007)

További ítéletek (47 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)