Egyszerűen Hondálatosss !!
Szöveges ítélet
Kezdet ! Tegnap vettem át, ma estére 700 Km-került bele, vegyesen minden ( pálya, város, országút ). Hát nem hiszem el mit kaptam. Ezt ha lehetne mindenkinek osztogatni kéne és példás nyugalom és élvezet uralkodna az utakon. Csodálatossss !!!! Külső: mindenki utána fordul, a benzinkúton körbe járják, csodálat ( az elmúlt két hétben az országban keresztül kasul egyel sem találkoztam még, szerintem ez is a csodálat oka, meg persze mert nagyon dögös állat ). Belső: A műszerek átgondoltak, nagyon szépek, finomak, precízek. A telefon kihangosító nagyon szépen szól, könnyű programozni és párosítani. A sima hifi is ((6 hangszórós )összehasonlítási alap: corolla, saab, avensis, volvo ) az eddig általam hallott legszebb hangzású, az ipod a csatlakoztatás után, teszi a dolgát no more cd. :)), Utastér nagyon csöndes, zörgést, neszt eddig még nem hallottam ( a Toyotáimnál a szervizesek agyára mentem, a nesz panaszaimmal, melyeket orvosoltak ugyan, de kiújultak, azoknál már újonnan is volt valami ami neszeket és cicergéseket keltett, itt eddig semmi, szar úton sem ( csodás ). A motorhang alacsony fordulaton kerregős diesel, de nem zavaró, magasabb fordulaton semmi, csak a suhanás hangja( persze ezt eddig csak 2800-as fordulatig halhattam, mert ugye járatós). Az üléspozíció magzatburok még nekem is ( 198 cm a magasságom ). Egy dolgot találtam az utastérben, ami szerintem idővel kopni fog, a lábam okozta dörzsölődéstől, ez pedig a középkonzol ezüst pereme. A kartámasz végre( a Toyotákban gagyarettó) nagyon jó konstrukció és nagyon kényelmes, az ajtó támasszal együtt, melyeken mindkét kéz pihentethető a manőverek közben is. Eddig tapasztalt menetteljesítmény: Csodásan hangolt fokozatok, 1800 - tól állandó kellő nyomaték ( amíg ki tudtam próbálni )minden fokozatban, komolyabb kigyorsítások 5 - 6 -fokozatban ideálisak( hangsúlyozom eddigi kíméletes járatos üzemmód szerint , később el sem merem gondolni mi várhat még rám :)))))) Eddig nem tudtam 6 l-es fogyasztásnál többet kicsikarni belőle, az említett 700- km után is még mindig félnél kicsit több van a tankban. Hát eddig ennyi, később még kiegészítem.
2008.09.28: Túl vagyok két hónap leforgása alatt a 4000-ezren. Csak megerősíteni tudom a korábbi tapasztalataimat. Annyival egészíteném ki, hogy a nagyobb sebességnél is ( 180-190) - hatodikban ott van a húzó erő, tehát nem az pörgés és már csak a nagyon lomha gyorsítás, majd a kifulladás, tartalék és erő.
A másik, hogy a tempomat vezérlés egy genya ( jó értelemben ) a sebesség megtartást érezhetően a nyomaték vezérléssel oldja meg, tehát emelkedőn sem növekszik a fordulatszám. Ez nagyon tetszik, bárcsak Én is manuálisan osztogathatnám magamnak a nyomatékot. :)) Nagyon jó döntés volt imádom !!!
Hibalista
- Semmi, remélem ez így is marad ! :)))
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 4280 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Avensis 2003 -2.0 | Következő autója? | Honda |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.7/10) |
