Csodállak de nem szeretlek.
Szöveges ítélet
Ott kezdeném, hogy megvettem mert megtetszett. Szerintem kívül beleül szép a járgány, minden gomb, műszer ott van ahol lennie kell. Teljesítménye vetekszik egy 1,6-os bármivel és megverem egy átlagos Volvoval még akkor is ha lehúzok 2 gyertyapipát benne de ez most lényegtelen. Képzeljétek el ezt az autót amint 2000km-nél a jobb oldali első szélvédő takaró lemez az autópályán egyszerűen megválik az autótól. Garis csere. Majd 6000km-nél a fedcomputer kijelzi, hogy elérte a szervíz intervallumot. Beviszem a szervízbe majd az ember elkezd vakerálni valamit a Japán-Magyar légszennyezésről. Majd hoz egy gépet ráköti az autóra és azt mondja kész, nem fog még egyszer idő előtt szervízt jelezni. Hát nem is. Emberünk egy mozdulattal kitörölte a funkciót az autóból!! Nem is lehet visszatenni. Kiderült, hogy az autó gyári szervíz intervalluma 10000km a Magyar szervízkönyvben feltüntetett 20000km helyett. Mert Mo-n nem lehetne úgy autót eladni, hogy 10000km-ként befizet az ember a szervíznek 130000Ft-t. Ugyanis ennyi volt az első hivatalos szervíz a 20000.km-nél azok után, hogy 2000km-nél már 20000Ft-t befizettem. Arról nem is beszélek már, hogy a gyári kihangosító mikrofon semmit sem ér, még véletlenül se adjatok pénzt érte. A jobb oldali övfeszítő állandóan felakad az ülés és az oszlop közé. Engem baromira idegesít, hogy zörög. Egyszóval Hondát jelenleg csak azt vegyen aki csiliárdos. Nekem volt Hondám kettő is. BMW-m, Audim, Volvo-m de egyik sem került fele ennyibe sem.
Hibalista
- Első szélvédő díszléc, fedélzeti computer, első fékek, jobb első hangszóró.
Ide hordtam szervizbe
Duna Autó
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 21000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | V50 | Következő autója? | Volvo |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.1/10) |
