Az autó, amit hosszútávra terveztek
Szöveges ítélet
Sosem voltam japán autó párti, de a feleségem győzött meg arról, hogy Honda-t vásároljunk. Civic-et nézegettük, de a kombi változatban is kicsinek találtuk. Nem szerettünk volna teljes bőr üléses autót, persze mindenképp kombit akartunk így maradt az ACCORD Tourer, a TYPE S változat jöhetett szóba, amit most már nem is bánunk!Külföldről hozattuk be, képek alapján. Volt egy kis rizikó benne, de egy ismerősünk ebben segített. Egy cégvezető használta, minden szervíz a kinti HONDA szervízben történt, az összes munkalap megvan. Én nem vagyok km óra állás fanatikus, nekem a szervízek miatt fontos hány km van az autóban. Láttam 80e km-el szétült kocsit és 300e km-el patika állapotút. Lényeg a lényeg, nem bántuk meg! A kezelőszervek jól elérhetőek, minden a helyén és elérhető, nincs túl bonyolítva. Semmi nem zörög, nem kopog, nem nyikorog, még a rossz utakon sem! Ami extra az első - hátsó tolatóradar, tempomat, automatikus bi-xenon fényszóró, brutális gyári HIFI erősítővel, 12 hangfallal, 18 collos kerekek, levehető vonóhorog.Ami újdonság volt, a kanyarfényszórók, ami ellentétben a "ködlámpás" verzióktól, egy különálló fényszóró az autó oldalain a fényszóró folytatásában. Este tényleg mindent látni 180°-ban ha kanyarodunk, sőt tolatásnál mindkettő bekapcsol! Bi-Xenon teljesen rendben van, teljesen határolt vonallal, így senkit nem vakít szemből. Belső egyedi, piros cérnával van tűzve szinte minden varrás, a lábtér és este a beltér világítás is piros. A kárpitnál csak a oldalrészek és a fejtámla bőr, az ülőfelület piros lyukacsos alcantara, illetve fekete a tetőkárpit is! EZ egyedi, csak a TYPE S -ben elérhető. B oszloptól sötétített, így hátul a nap ellen nagyon jól véd. Feketében sikerült az autót megvenni, először féltem tőle túl meleg lesz, de nagyon jó a szigetelése a tetőnél, így szinte alig melegszik fel mint egy világos autó. Hátul 2 főnek nagyon kényelmes, középen inkább "gyerekülés" hatást kelt. Ott inkább kisebb termetű emberkének kényelmes hosszútávon. Csomagtartó a kerékjáratok miatt nem olyan "óriási", de mivel nincs pótkerék, így alulra még egy közepes méret bepakolható. A motor nagyon finom járású, fogyasztása is nagyon jó, annak ellenére, hogy nagy. 100-110 km/h tempóval 5,5-6 l körül el lehet vele autózni. Autópályán klímával rakottan 130-140 km/h körüli tempóval 6,5 l körül tartható és ez nem kamu!!! Télen rövid utakon 8,5 l körül is lehet vele autózni, de ehhez nagyon hideg és rövid utak kellenek. Ezt az autót viszont legjobban hosszú utakra érdemes használni. Aki évi 30000 km alatt vezet, annak inkább a benzinest ajánlanám. Dízelben van részecskeszűrő, ami nem szereti a rövid távokat. Nagyon jó autó, szervíz költsége AUDI vagy BMW közelében sincs, viszont a minőség magáért beszél! Én csak javasolni tudom, ha valaki egy igazi megbízható, kényelmes, alapjában véve jól kinéző autót keres.
Hibalista
- 160000 km-el vettük, de az azóta futott 60000 km alatt semmi nem romlott el rajta! Akkumulátort kellett cserélni, de csak azért mert szivárgott belőle a sav a pozitív sarunál, egyébként biztosan az is orvosolható lett volna.
Ide hordtam szervizbe
HONDA FLICK Győr
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2011 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 160000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Fiesta | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.2/10) |
