Sportosan elegáns
Szöveges ítélet
Egyszerűen fantasztikus az autó, elegáns, kényelmes és egyben sportos.
A Honda által tervezett 2.2l diesel bőven megéri a felárat a 2.0l benzineshez képest. Ilyen kulturált járású dieselmotorhoz még nem volt szerencsém. Nemrég vezettem egy új diesel Skoda Octaviat. Úgy zúgott, hogy hírtelen azt hittem a Honda helyett, egy traktorba ültem. Visszatérve az Accordra, a nagy nyomaték (340Nm) játszva mozgatja a 1,5 tonnás kasznit. Például hármas sebességfokozatban, 2000 fordulatnál, az ülésbe nyom, és mindezt hang nélkül teszi. Talán csak egy apróság: 1400 fordulat alatt viszont lomha, turbólyukas, de ez a legtöbb turbódieselre igaz. Ha pedig a fogyasztást nézzük hihetetlenül alacsony, nekem átlag 6,2 l/100km, igaz én inkább kíméletesen vezetem.
Természetesen a Hondától megszokott kiváló futómű, fékek, sebességváltó, tartoznak minden Accordhoz. Igényes a kidolgozás is, a legkisebb részletekig (hangszigetelés, ajtócsukódás, stb.).
Megbízhatósággal sem volt problémám az elmúlt 3,5 év alatt. Mindössze hátsó fékpofákat kellett csak cserélni.
Aki reális árú, kitűnő dinamikájú, de kis fogyasztású autót szeretne ebben a kategóriában, annak a diesel Accord biztosan nyerő.
Hibalista
- Hátsó fékpofák cseréje 52000 km-nél.
Ide hordtam szervizbe
Honda Szallerbeck
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 53000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Megane | Következő autója? | Új Honda Accord |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
