Sportos vadmacska
Szöveges ítélet
Sportos, kifejezetten szép kivülröl, kiváló menetteljesitménnyel. Kategóriájában az egyik legjobb motor, nagyon húz. A futómü elég kemény, de még kényelmesen autózható és kanyarokban is nyugodtan lehet neki nyomni nem bólintgat jobbra-balra (prágában nem olyan szarok az utak, mint otthon, úgyhogy nincs gond).
Minden extra benne van ami kell, csak a computer-t és az ülésfütést (belerakatható, csak plusz lóvé) hiányolom egy kicsit.
A gyári fogyasztási adatot (5,4l) még nem sikerült produkálni, de ez valószinüleg a sportos vezetésböl adódik. Autópályán tartós 150-160 körül lemegy 6,5-re, de városban azért bekapja a 8-at.
A hátsó szárny, meg a belsö alu dekor szett még szebbé teszi, mindenkinek csak ajánlani tudom.
A Mazda 6-hoz szokták hasonlitgatni. Olyat is volt szerencsém vezetni (2.0 dizel) néhány ezer kilométert, de az tuti, hogy maradok a Hondánál.
Hibalista
- eddig még semmi, csak egy olaj+olajszürö csere volt, az viszont 40e Ft
- A 20 ezres szerviz olyan 70-80e Ft lesz.
Ide hordtam szervizbe
Motor Holding, Prága
Nagyon normálisak és az otthoni árnál 10%-20-kal olcsóbban dolgoznak
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 13000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | FOCUS | Következő autója? | nem tervezem a cserét |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
