Precíziós műszer
Szöveges ítélet
Mielőtt megvettem végigolvastam majd a teljes népítéletet és ennek tükrében döntöttem ez mellett. Nem bántam meg ,maximálisan elégedett vagyok vele és köszönöm mindenkinek aki őszintén leírta a véleményét.
Az utobbi 20 évben a hazai autós társadalom evolúciójával összhangban pillanatnyi anyagi lehetőségeim szerint a Hondán kívül 9 márka 14 típusának voltam hoszabb rövidebb ideig a gazdája. (Nem pontos sorrendben:Lada1200-1500 ,Skoda 105-120, Ford Sierra - Orion, Peugeot 405-605 ..307, Suzuki Swift, Mitsubishi Galant ,Nissan Terrano II, Mercedes E, Jeep Grand Cherokee, ebből 6 benzines a többi diesel volt)
Mivel ez 1 elég heterogén csoport így csak a vezetési élményt meg azt a megmagyarázhatatlan érzést próbáltam meg összehasonlítani amit akkor érzek mikor egy autóba beülök. Talán úgy definiálnám az első kör után ,hogy össze van e rakva rendesen vagy csak úgy lélektelenül össze van hányva ebban pedig az Accord szerintem magasan vezet. Engem a precizitás élménye kerít hatalmába attól kezdve hogy kinyitom az ajtót. Minden úgy működik ahogy elvárható semmi nem lötyög nem csúszik nem nyúlik minden úgy megy mint kés a vajba. Az egész mint mint egy varrógép a motor meg mint egy akkus fúró. Apropó az utastérban a hűtőventillátornak működés közben nagyobb hangja van mint a dieselmotornak ami azért magában megér egy misét. A menettulajdonságok tekintetében is roppant barátságos kis jószág még ha bénázik is az ember akkor sem akarja önállósítani magát. A beltér lehetne kevésbé " japánosabb" , a motorban is található fickósabb a kategóriában, a forma sem a design csúcsa, de valahogy mégis mindig örömmel ülök bele annyira műszer az autó. Ebben az árban ezt a minőséget a sárgákon kívül sajnos jelenleg senki nem tudja produkálni. A presztizsértéke nem túl magas de ha valaki már túl van ezen és leszarja akkor maximálisan elégedett lesz vele.
2008 12 14
Most hogy nyolcvanezer körül járok még mindig nagyon kedvelem . Utóbb belekerült egy steinbauer pbox amitől úgy megy mintha megkergült volna ,kanyarba lepadlózva még harmadikban is kiszedi a kormányt az ember kezéből . Ha továbbra is szépen muzsikál akkor a következő paripám is accord lesz.
Ja és közbe egy megkímélt 2003-as Nissan Patrolt is sikerült az istállómba állítanom de az a szegény jószág állandóan betegeskedik .Mekkora tud lenni a különbség japán-és japán közt.
Hibalista
- légkondi ,központi zár,kuplung ,kipufogó csonk (hegesztés gyári hibás)
Ide hordtam szervizbe
Honda Száraz ( pontosak ,megbízhatóak csak ajánlani tudom őket mindenkinek)
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 80000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Jeep Grand Cherokee | Következő autója? | talán ismét accord |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.5/10) |
