Példaképp,hogyan kell JÓ autót csinálni
Szöveges ítélet
Imádom.Els? dízelem,soha többet benzinest!!!!A gyári paraméterekkel is nagyon jól megy,amióta az ATC-ben "meggyógyították"(180Le,430Nm)azóta valami hihetetlen módon halad.Kényelmes,h?t,f?t,csöndes,belül semmi dízel jelenség,hidegen nem golf dízel hangot ad,ízzitás szinte nem is kell még nagy hidegben is 1-2sec alatt kialszik a lámpa,váltója nagyon precíz,rövid úton kapcsolható,szóval HONDA!!
A fékek brutálisan fognak(meg kopnak is)40ezernél els?-hátsó betét eggyütt csere.Els? 27ezer,csak gyári van még,hátsó 12ezer,utángyártott,de japo!!A fékek, állítólag valami 15-20éves bmw konstrukció,köpködtek is a betétcserénél rá.
Hibalista
- Semmi,illetve egy kábelt kellett a csomagtartóban cserélni(visszahívási akció...)de nálam nem volt hiba.A "precíz" európai autógyárak tanulhatnának egy kis min?séget,meg technikát a japánoktól.
Ide hordtam szervizbe
Honda Szabó XVI.ker
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 44000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | CRV | Következő autója? | csakis Honda,dizel CRV,de csak soká |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
