Nincs b?r a képén
Szöveges ítélet
A 30. szülinapomra kaptam magamtól a vadiúj, fekete négyajtóst. Nagyon vacilláltam, hogy a kombit vegyem, de a végén az elegánsabb kivitel mellett döntött (a feleségem)-em :-). A Honda választás tuti volt, kb egy évig néztem autót, utána ezt választottam. Amúgy volt nekem gyémántlámpás Accordom, ESi Civicem, VTi-m, HRV-m.... a márkaválasztás már régebben eld?lt.
AZ autó: Nagyon jól suhan, csendes, imádja az autópályát. A váltója hiperintelligens, ötsebességes. Általában alacsonyan tartja a fordulatszámot, az elektronikus gázpedállal tökéletesen vezérelhet?, hogy mikor váltson. Ha rámjön a vadállat, akkor taposom, megy mint a mozdony, na ilyenkor símán 14 litert fogyaszt. Mondjuk a sógor Integrája is, csak az még sokkal jobban megy....
Egy kicsit azért jobban gyorsulhatna 190 lóer?vel (9 sec), dehát nehéz, mert ez már vasból való japán, meg sok a biztonsági bigyó, ezer légzsák, VSA, stb... meg az automata váltóban bugyborgó olaj is megfogja.
Ami még egy kicsit piszkál, de ez a Honda Hungary féle "vegyük le a magyarokat jól" tipusú hozzáállás: a bels? kárpit problémám, ami mostanában nagyon piszkál. Ez pedig a következ?:
Honda Accordba (az összesbe) 3 féle üléshuzat létezik:
1, síma szövet
2, félb?r
3, teljes b?r
Ez a 3 verzió az alábbiak szerint oszlik meg:
1, Teljes b?rt akkor kapsz, ha megveszed 5 kilóért, vagy kombi dízel executive-ot veszel, mert abban ez az egyféle van.
2, félb?rt akkor kapsz, ha Sport-ot veszel (2.0l-es benzinest, vagy 2,2 dízelt)
3, síma szövet jár a 2.0l-es comfort-ba és, na mibe? Úgy van! A 2,4 Executive Automatába is! Tehát, a 8,2 milliós kocsiba a legócskább szövetet adják, nem fér bele ennyi pénzbe se a félb?r, se a teljes b?r.
Amúgy egy érdekesség: Az egész EU-ban mindenhol full b?rrel adják ezeket az Executive felszereltség?eket (ett?l Executive! - eccer????!). Csak itthon kell fizetni értük. Ezt most tudtam meg, tehát nagyon piszkál. Amúgy a szövet se katasztrófa, csak a hozzáállás és a megkülönböztetés, amiben részesülünk, kedves Honda Hungary. Köszönjük, hogy ismét jól lehúztatok minket, régi és új hondásokat.
Ezután a kis kitér? után - bocsánat érte - összefoglalva, egy nagyon jó autóm van. Kényelmes, gyors, lemosva nagyon szép - csillogó fekete. Még sokáig megtartom, mert egyel?re nincs jobb a Honda modellpalettáján. Merthogy a következ? is az lesz. Egy jó kis Legend (új Acura RL).... esetleg, de nem újban, hanem majd pár évesen. (Amúgy kíváncsi vagyok, ha ez végre bejut kis hazánkba, mi fog kimaradni bel?le? Az SH-AWD? )
Mindenkinek ajánlom. De bármelyik Hondát is. Csak lehet?leg a Japán modelleket válasszák, mert az angolok azért mindíg angolok maradnak...
Hibalista
- Semmi nem romlott el rajta, az egyik kilincs gumibetétje egyszercsak valahogy eltünt a kocsiból (valószín?leg a porszívó), 560 ft volt.
Ide hordtam szervizbe
Honda Pajor
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | Civic 1,6 VTi | Következő autója? | Honda |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
