Mindenhol, mindenkor
Szöveges ítélet
Ez az autó úgy ahogy van tökéletes! Színházba tárgyalásra csakúgy, mint szűreti bálra vagy csempevásárlához. Hétköznapi használatra is ideális főleg autópályán. A városi araszolgatást nem szereti. 95-össel is el lehet járni, de a prémiumbenzinnel érezhetően könnyebben pörög és a fogyasztásnak is majd´ 5 decit használ. Nagyon tetszik a fölényes teljesítmény és már nem is bosszantanak a családi kocsit üvegelő srácok mint eleinte (ezt betudtam már a kisebbségi komplexusnak) Csendes, komfortos és imádom, ahogy minden részletére odafigyeltek. (csillapítva visszahúzódó majrévas és minden kis rekesz, még a kesztyűtartó is.) Ennyi kilóméter után sincs nyoma zörgésnek az utastérben és alapjáraton csak a fordulatszámmérő árulkodik arról, hogy megy a motor. A műszaki finomságok is egyszerűen csodállatosak! Elég felnyitni a motorteret és máris szembetűnik: -a motorháztető két állásban nyitható (gondolva az esetleges szerelésekre) -a csavarok fejei le vannak rádiuszolva (nem vágnak össze ha a nívópálcán kívűl máshoz is hozzányúlsz, mint mondjuk egy francia kocsiban) - átlátható a motortér (nincsenek felesleges, nagy, csörgő-zörgő motorburkolatok) És ami a legjobb, hogy "normális" arcok ülnek a volán mögött! Eddig még nem találkoztam leszabályzásig pörgető mások elé bevágó "divathondás", zseléshajú, letekert ablaknál zenétdöngető suhancokkal, sem pedig a fodrászon spóroló "vállalkozókkal". Ugyanis ez az autó tényleg nem arról szól, hogy hajtsuk. (Igaz néha magával tud ragadni, de csak inkább büntető szándékkal közlekedek gyorsan néha néznek is a 320-as bmw-t hajtó szimpatikus úriemberek mikor 220-nál melléjük érve látványosan 6-ba teszem. Igaz ez a sebesség már nem gyorsító ugyanis a vége 230.)
Hibalista
- -Hátsó lengéscsillapítók.
- -Gumik átlagosnál gyorsabban kopnak. ( a hátsó negatív dőlés miatt)
- -Gariban a csomagtartólámpa kábelének cseréje.
- -Kuplungtárcsa és szerkezet csere 90ezernél.
Ide hordtam szervizbe
Honda Buda.
Csak ajánlani tudom. Beengednek a műhelybe, készségesek, habár nem minden információt osztanak meg szívesen (gyári szelephézagok)
Értékelése: 7
Másik szerelő értékelése
A gari lejártával én tartom karban!
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 157908 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Vectra | Következő autója? | Tuti, hogy vmi japán. |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |
