A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Accord (2002-2007)

Accord 2.4 types 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Méregből írtam

Szöveges ítélet

Igazából nem akartam ide írni, de a legutóbbi ítéletiró megdöbbentett. Csalódás .... hitvány átverés?
Eddig azt hittem, hogy aki ezt az autót veszi, annak azért van némi köze a műszaki dolgokhoz.
-A "köszörülés" amit az indítás során hall, az azt jelenti, hogy az indítómotor párszor megforgatja a főtengelyt, ahhoz, hogy az olajnyomás valamennyire felépüljön ezzel is kímélve a motort.
- El kell ismerni, hogy a gyorsulás és a lassítás nem megy élményszámba, azonban csak jelent valamit, hogy eddig a próbálkozók zömét csak a tükörben tudtam figyelni, míg el nem tüntek legyen az akár mazda akár "toyo":)
A fékezésről pedig annyit, hogy a piros lámpánál nyugodtan sorolhatok be a másik sávba úgy, hogy már mindenki fékez és én még gázt adok a sávváltáshoz, azonban így is simán meg tudok állni.
Az ABS is be fog kapcsolni, ha rendesen odadaposol a féknek, bár nem tudom milyen erőben lehetsz, ha 100km alatt kifáraszt a vezetése. Engem idegesítene, ha nem lenne ilyen sportosra állítva és állandóan dadogna.
A kanyarban amikor úgy érzed kezdi kitolni az orrát, pillants csak nyugodtan a km órára és meg fogsz lepődni, közben meg az esp segít kijönni a kanyarból és az abs meg segíteni fog, hogy ne verd telibe az előtted haladót!
A lényeg, hogy ez egy kiváló autó mind esztétikailag, mind műszakilag. Látszik, hogy a nívópálcán és az ablakmosón kívül nem értél máshoz soha semmilyen autóban, mert rögtön feltűnne, hogy a motorháztető 2 állásba állítható, a csavarok nem vágnak szét, mint a francia szutykokba és mellesleg semmi zörgő motorburkolat nincs a motoron. Én városban használom ezért a 10 literes átlag, de egy ekkora motortól ez nem sok. Aki versenyezni akar vegyen vti-t ami hangosabb ugyan, de jobban nem megy. Ja és a types és exe között csak a spoiler a különbség megelőzve a félreértéseket.

Hibalista

- A kopó alkatrészeken kívül a kuplungot cserélték 100000- nél, valamint volt visszahíváson, ahol valami kábelköteget cseréltek a csomagtartóban.

Ide hordtam szervizbe

Honda Buda.
Kedvesek, segítőkészek, habár az olajat drágán mérik, de nekem mindennél többet ér, hogy ott állhatok a kocsi mellett!

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Apámmal tartjuk karban a gari lejárta után.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2003
Kényelem (8) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 178000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Vectra Következő autója? Csakis japán
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Accord 2002 (2002 - 2005)

További ítéletek (217 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)