Méregből írtam
Szöveges ítélet
Igazából nem akartam ide írni, de a legutóbbi ítéletiró megdöbbentett. Csalódás .... hitvány átverés?
Eddig azt hittem, hogy aki ezt az autót veszi, annak azért van némi köze a műszaki dolgokhoz.
-A "köszörülés" amit az indítás során hall, az azt jelenti, hogy az indítómotor párszor megforgatja a főtengelyt, ahhoz, hogy az olajnyomás valamennyire felépüljön ezzel is kímélve a motort.
- El kell ismerni, hogy a gyorsulás és a lassítás nem megy élményszámba, azonban csak jelent valamit, hogy eddig a próbálkozók zömét csak a tükörben tudtam figyelni, míg el nem tüntek legyen az akár mazda akár "toyo":)
A fékezésről pedig annyit, hogy a piros lámpánál nyugodtan sorolhatok be a másik sávba úgy, hogy már mindenki fékez és én még gázt adok a sávváltáshoz, azonban így is simán meg tudok állni.
Az ABS is be fog kapcsolni, ha rendesen odadaposol a féknek, bár nem tudom milyen erőben lehetsz, ha 100km alatt kifáraszt a vezetése. Engem idegesítene, ha nem lenne ilyen sportosra állítva és állandóan dadogna.
A kanyarban amikor úgy érzed kezdi kitolni az orrát, pillants csak nyugodtan a km órára és meg fogsz lepődni, közben meg az esp segít kijönni a kanyarból és az abs meg segíteni fog, hogy ne verd telibe az előtted haladót!
A lényeg, hogy ez egy kiváló autó mind esztétikailag, mind műszakilag. Látszik, hogy a nívópálcán és az ablakmosón kívül nem értél máshoz soha semmilyen autóban, mert rögtön feltűnne, hogy a motorháztető 2 állásba állítható, a csavarok nem vágnak szét, mint a francia szutykokba és mellesleg semmi zörgő motorburkolat nincs a motoron. Én városban használom ezért a 10 literes átlag, de egy ekkora motortól ez nem sok. Aki versenyezni akar vegyen vti-t ami hangosabb ugyan, de jobban nem megy. Ja és a types és exe között csak a spoiler a különbség megelőzve a félreértéseket.
Hibalista
- A kopó alkatrészeken kívül a kuplungot cserélték 100000- nél, valamint volt visszahíváson, ahol valami kábelköteget cseréltek a csomagtartóban.
Ide hordtam szervizbe
Honda Buda.
Kedvesek, segítőkészek, habár az olajat drágán mérik, de nekem mindennél többet ér, hogy ott állhatok a kocsi mellett!
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Apámmal tartjuk karban a gari lejárta után.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 178000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Vectra | Következő autója? | Csakis japán |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |
