A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Accord (2002-2007)

Accord 2.2 i-CTDi Sport SE 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Még 2008-ban is lehet jó vétel

Szöveges ítélet

Hosszas vacilálás után választottam a kifutó Accordot. Véleményem szerint a Sport (30 years) Special Edition az adott felszereltséggel kategóriájában nagyon jó vétel. Vagyis inkább csak volt, mert már nem nagyon van készlet Európában, jön az új Accord.
2008. 03. 09. Később majd próbálom további tapasztalatokkal kiegészíteni a véleményt, most az első 6000 km benyomásait osztanám meg.
Februárban, így téli gumival vettem át az autót. Ami elsőre feltűnt, hogy jól tart az ülés, illetve nem ráz annyira a sportfutőmü, mint amire számítottam. Viszont a kormány meglehetősen nyúlósnak tűnt, de ez jelentősen módosult most, hogy átálltam nyári kerekekre. Valószínűleg az eltérő méret, és a jó időben túl puha téli gumi okozta.
Bár kisebb mint az aktuális Passat, mégis otthonosabbnak éreztem pár nap után, mint az előtte 7,5 hónapig hajtott közepes VW-kat. Nagy méretű embereknek kissé szűkös lehet hosszú távon az ülés, illetve kategóriájában ma már a legkeskenyebb a kifutó Accord. Érzésem szerint az új modell pontosan megfelelő méretű lesz.
A motor már bejáratósan is elektromosnak hat a 2.0 TDI durva kerregése után, és jó eséllyel nem fog annyi olajat enni sem, bár én a biztonság kedvéért 15 ezres intervallumot fogok használni, illetve cseréltettem 5e-nél is. A turbólyuk nem zavaró, legalábbis a 140 lovas TDI-hez képest egyáltalán nem. Annál egy kicsit jobban is megy, viszont a 170 lovas TDI Passat jelentősen jobban húz. Talán egy tuningboxnak tényleg van a dízel Accordnál értelme, elvégre 12 %-kal nagyobb a hengerűrtartalom. Sajnos a szalon garanciás boxot elég borsos áron mérik, a többinél meg ugye nem vállalják a garit. Majd még átgondolom.
A fogyasztás 7,6 liter az első 6000 km-en. Nyilván eleinte többet fogyaszt az autó, de magamat ismerve, nem fog lentebb menni ez az érték. A Passatok is 8-8,4 liter átlaggal futottak nálam.
A belső műanyagok egy része kopogós, de pont azok, amikhez sose nyúlok. A Passatban puha recés műanyagok voltak, cserébe sokkal gyakrabban kellett takarítani az ott lerakódó szennyeződést. Valamit valamiért, és én inkább a praktikusságra szavazok.
Amit többen említettek már itt mint negatívumot, azzal én is egyetértek: Csak közepes a "Premium Audio", és gyakran kell tekergetni a rosszul elérhető műszerfalvilágítás fényerőszabályzóját, mert automatikusan leveszi a fényerőt a tompított felkapcsolásakor, ám így fényes nappal lakott területen kívülre érve szinte semmit nem lát az ember. Ha magasra állítom a tompítotthoz tartoző műszerfal fényerőt, akkor este leszek bajban, mert vakít. A probléma kiküszöbölhető indulás előtti beállítással, lassan az indulási rituálé részévé válik nálam.
A futómű remek kompromisszumnak tűnik. Gyenge minőségű utakon se vészes, viszont kanyargós szakaszon kellemesen sportos. Vesekő kialakulására mindamellett nem számítok. :o)

Mindent összevetve eddig elégedett vagyok. Majd jövök 15-20e magasságában, az első kötelező szerviz után.

Hibalista

- 6000-ig semmi. Szomorú is lettem volna. Az utólag beépített "gyári" Bluetooth kihangosító viszont nincs a helyzet magaslatán, néha furcsaságokat csinál. Valószínűleg megnézetem.

Ide hordtam szervizbe

Gold Motor No. 1 Kft.
Debrecen

A szerviztapasztalat eddig összességében pozitív, a kért extrákat beszerelték, első alkalommal ugyan elég lassan, de legutóbb ezzel se volt gond. Kereket centírozni viszont nem tudnak, háromból háromszor ráz, ráadásul képesek kívülre összesen 50 g-ot tenni egymás mellé. Keresek majd egy jó gumist.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 6040
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Passat Következő autója? Meglátjuk 90e km múlva.
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Accord 2002 (2002 - 2005)

További ítéletek (217 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)