Lábfelemelős puszis
Szöveges ítélet
Hát ezek a JAPÓK tudnak valamit.
Imára kulcsolom kezeimet, hogy ne engedjék a gyártást EURÓPÁBAN!!!
Honda ACCORD 2.0 Comfort Automata váltóval, sötétkék színű, világos bézs belsővel gyári felszereltség + 8 hangszóró + ködlámpa + 17" alufelni. Egyszerűen csodálatos, mondhatni szerelem első látásra.
Amikor hosszas keresgélés után rátaláltunk, a feleségem azt mondta, hogy nem enged más autót megvenni csak ezt.
Metódus: Biztos mindenki látta, amikor a csöpögős romantikus filmekben a spinét megöleli a főhős és úgy smárolnak, hogy a nő közben térben behajlítva felemeli az egyik lábát.
Na Ő azt mondta, hogy ez az első "lábfelemelős puszis" autó azok közül, melyeket már megnéztünk.
Kipróbáltunk egy Mazda 6-ot (ezt most csak Dzsoni miatt írom ide, hadd fikázzon: "kombi, dízel"), de az kb 15 méterenként megállt alattunk, a Kereskedő is röhögött, de azért próbálkozott, hogy: "...biztos a szervíz során nem törölték a computer adatait,...meg hogy ez egyébként a Mergák típushibája meg ...
Gondoltam magamban: Nekem ne! Én is ebből élek:)
Szóval az Asszony letiltott a Mazda 6-ról!
Ezúton is el szeretném mondani, hogy a Mazda 6 szerintem naggyon FAJA kis kocsi, tutira csak mi fogtunk ki egy szart belőle.
De írok inkább az ACCORD-ról. A szemem fénye:))))))
A próbaútra elkísért a cimborám is.
Én csak vigyorogva harminckával csordogáltam, ő bezzeg megtépte a száját, rángatta a kormányt, majdnem elgázolt egy biciklist, de hát ez van, a szlovákok értenek hozzá:)
Tehát az autó kívül csodaszép.
Ami viszont belül elsőre szembeötlő, hogy a telefonkihangosítót valami tajparaszt vadállat szerelte bele, a két kábelt fekete szigszalaggal összetekerve,...valami borzadály.
Az automata váltótól kicsit be voltam sz*rva, merthogy eredetileg valami dízel mókust akartam vásárolni, ami takarékos, nyomatékos, azt végül ez LETT:)))
Szóval a váltó szekvenciális, azaz kézzel is lehet tili-tolizni, mivel azonban az automata annyira patent módon végzi a dolgát, ezért eddig jóformán én csak Drive-ban használtam.
Abszolut intelligens, "megtanulja" hogy mennyire nehéz a sofőr lába. Ha csak finoman használom, már 2200-as fordulatnál felkacsol, ha elkezdek döngetni, akkor kibújik a szellem a palackból igazi élménnyé válik:))))))))
A legjobban az tetszik, hogy hirtelen a gázadásra egyet, padlózásra mégegyet visszakapcsol és ilyenkor bitang erős.
A váltó áttételezése meglehetősen hosszú.
Ötödik sebességfokozatban:
100-nál 2300ford./perc
140-nél 3000ford./perc
190-nél 4200ford./perc
És komolyan mondom, hogy még 140-150 fölött is van benne erőtartalék, pedig ez még a gyengébbik benzines 155 lóerővel, hát akkor vajh´ mire képes a 2.4-es?
Szóval a váltó nagyon ZSÍR!
A Hi-Fi nagyon szépen szól, eddig még semmi baj nem volt vele.
A futómű szokatlanul sportos - azt mondják így Hondás -, téli abronccsal is.
Rárakva a 17-es nyárit 225/45, akkor ezzel a futóműbeállítással megmondom hogy fej vagy írás, igaz hozzáteszem, az útfekvése valami hihetetlen jó. Ennek is meg vannak az előnyei. A kisfiam nagyon jól alszik, ha rázza az autó.
Az első egy hét örömködéssel telt, úgyhogy a fogyasztást sikerült 10,5 literre produkálni, normális használat mellett nekem városban sem megy 9 liter fölé, átlagosan pedig 8,0-8,5 literrel vígan eljárok. Autópályán 150-160 km/h átlagsebességgel 7,2 liter.
Bár olvastam egy tesztet, amelyben 16 litert írt az újságíró!
NA HOGY EZT HOGY A F*SZBA TUDTA PRODUKÁLNI, AZT NEM TUDOM??? EMIATT A KÖCSÖG CIKK MIATT MAJDNEM NEM VETTEM MEG AZ AUTÓT!
Meg lehet nézni a Totalcar tesztjét, az már reális:
http://totalcar.index.hu/ujauto/link/tv.php3?tvurl=http://dl.totalcar.hu/tc29_02.wmv
Igazság szerint egy problémám van, a hátsó izzókat rendszeresen cserélni kell. Egy év alatt négy izzót kellett kicserélni, bár hozzáteszem, nem ugyanazokat.
Hibalista
- Szerencsére az előző tulajdonos gondos gazdája volt és mindíg elvitte a kötelező szervízekre, ami az autó állapotán is látszik. Eddig nálam - hála a magyarországi utak állapotának - egy bal első kerékcspágyat kellett kicserélni. Mivel utángyártott nincs, gyárival pótoltam (34.000 Ft + beszerelés).
-
- Amikor megvettem csináltattam rajta nagygenerált, csak hogy megnyugodjak:
- - 4 db féktárcsa + betétek
- - generátor ékszíj
- - olajcsere, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő
- - fékfolyadék és hűtőfolyadék
- - gyújtógyertyák.
- Természetesen minden gyári. Mindez elég horror 274.500 HUF.
-
- Időközben a bal első csapágy is elkezdett susogni. Ez betudható a 225/45 R17 nyári kerekeknek és a jó magyar utaknak. Végsősoron majd 120.000 km-t kibírt, az azért nem rossz. Most lesz rajta automata váltóolaj csere + szűrők + folyadékok, ezt kb .80 eFt-ra saccolom a csapágycserével együtt.
-
- Itt hívom fel mindenkinek a figyelmét arra, hogy minden szervízről kérjen számlát, és tegye el, mert az autó majdani eladásánál nagyon jól jön. (Én is így vettem.)
Ide hordtam szervizbe
HONDA JU-KO Níregyháza - elég jók.
Itt felhomályosítottak arról, hogy "más szervízekben" előfordul: nem gyári alkatrészt raknak az autóba gyári áron.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 93000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Annyira megszerettem az Accordot, hogy bátran vennék ezután megint |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
