Kombik királya
Szöveges ítélet
Dízel létére pörgethető, nem kerreg (ok, hidegen,elinduláskor egy kicsit), erős, mint a bivaly. Utazó, tartós 140-180-nál fogyasztása 6,8-8,2 között alakul, de a KRESZ-t betartva, vegyes használatban nálam rendszerint 5,4-6,5 között eszik. Télen csak napi 4-5 kilométert megyek vele, azt is városban, így a motor nem is éri el az üzemi hőmérsékletet sem. Ekkor átlag 7,5-8 litert fogyaszt. (Az 1,4-es Renault Scenicem ilyenkor 10-12-őt evett!!!) Télen, annak ellenére, hogy dízel, viszonylag korán (2-3 kilométer után) elkezd fűteni, így ilyenkor is már hamar elviselhető a hőmérséklet.
Alacsony fordulatszámon sem fulladozik: 55-nél, 5-ösben, 1000-es fordulatszámon ketyeg. Innen ugyan vissza kell kapcsolni, ha meg akarunk ugrani, de ha csak csorgunk a forgalommal, akkor minden gond nélkül elketyeg (és szinte termeli a gázolajat). 1500-től elkezd húzni, 2000-től rakéták begyújtva.
Egyenesfutása kiváló, kanyarban fekszi az utat, a fék harapós.
A vezetési pozíció nagyon kényelmes, a deréktámasz valóban támaszt, ott ahol kell; a kezelőszervek kézre esnek, öröm az autózás. Minden részletében igényes kidolgozású.
Hatalmas a csomagtartója, nincs párja a kategóriában, a csomagtér padlójában lévő üreggel együtt (576 liter + extra 49 liter)nagyon jól használható. Az elektromosan (gombbal) nyíló csomagtérajtó igazán jó ötlet. Az ülésdöntögetésnek nincs ugyan neve (pl. karakuri vagy valami hasonlóan jól kifejező...), ennek ellenére a hátsó ülések nagyon könnyen dönthetőek, 1/3-2/3 arányban. Ekkor aztán tényleg baromi mennyiségű cucc fér el benne. Negatívum: a csomagtartó kárpit kissé érzékeny, de idővel kirúgja a csomagok hagyta nyomokat vagy a csomagtértálca kínál megoldást.
Hibalista
- Semmi! Ez Honda!
Ide hordtam szervizbe
Veresegyházi Honda kereskedés. Az Autót nem itt vettem, így csak a szervízzel kapcsolatban van igen pozitív tapasztalatom: elvittem az autót izzó cserére (Philips +50%-os fényerő) illetve jeleztem, hogy a kézifék szerintem túl magasan fog. A szerelő egy félórát elmolyolt az izzócserén és a kézifék állításon, majd átadta a kulcsot és elköszönt. Nem kért semmit!!! Az előző autómra a garancia keretében csak ránéztek és repültek az ezresek a munkadíjra, csavarlazító spray-re, ilyen-olyan alátétre és bizgentyűre.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
20000-es szervíz: Honda Kneppers, 265 EUR. Nem kérdezték, hogy tapasztaltam-e valami rendellenességet! Ezek szerint ennyire ritka a meghibásodás!?! Nem mosták le, de van csereautó.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Renault Scenic | Következő autója? | HONDA!!! |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.8/10) |
