Jó iparosmunka
Szöveges ítélet
Megtetszett, hát megvettem. A formája nagyon tetszett. Gondoltam egy próbaút során egyértelm?vé teszem melyik motort akarom. Ez némi akadályba ütközött ugyanis gyakorlatilag az összes Honda keresked? csak a diesel változatot tudta felajánlani próbára. (Már amelyik felajánlotta. Legvadabb Merkuros id?ket felidéz? hangulat néhány kereskedésben. Valószínüleg megzavarta ?ket, hogy új vev?vel találkoznak.) Nyilván a nagyobb árrés miatt, mindenestre feltün? kardoskodás a gázolajos verzió mellett. Kipróbáltam. Biztos nagyon jó, mert ezt írják. Nem tetszett. Sz?k használható fordulat, büdös üzemanyag. Végérvényesen meg lettem gy?zve, nekem benzines kell. 2,4-es sajnos nem fér a költsévetésembe marad 2,0 literes. Ajánlatkérés, végül megvásároltam abban a kereskedésben, ahol úgy tünt, el akarnak nekem adni egy autót.
A Motor. Sokat dicsért technikájára nagyon kiváncsi voltam. Tényleg olyan jó?
Tényleg nem rosz. A változó vezérlésnek köszönhet?en alul egészen jól húz. Már 2000-es fordulattól értékelhet? ereje van ami szép simán tejesedik ki egészen a 6800 körüli letiltásig. (Az el?z? szintén két literes autómhoz képest középs? fordulatszámtartományban kicsit gyengébb) A váltó nagyon pontosan simán, szinte magától ugrik a fokozatokba. Kettesb?l hármasba tempós váltáskor azért hajlamos megakadni.
Fogyasztása, az 1400 kilós súlyához mért városi 11 és országúti 9 literes fogyasztása szerintem elfogadható.
Bár a szervó egy kicsit sokat segít, a kormányzás pontos, jó visszajelzéssel.
A Futóm?. Kell?en feszes, mégis jól kivasalja a az útegyenetlenségeket.(Kivéve Budapest, itt aztán tud pattogni.) Kanyarban rosszabb úton jó jönne még egy kicsit több csillapítás. A fékeknél sajnos már nem ilyen jó a helyzet ennél már nyomtam jó néhány pontosabbat és hatékonyabbat.
Az Utastér. A Sport felszereltség tartalmaz mindent amire szükségem van. Az eddigi autóimban ugyan több extra volt, de jól meggondolva felét sem használtam. A b?r szövet kombinációjú ülések nagyon jó oldaltartásúak, kényelmesek. Hosszú út után is egész frissen szállok ki. Hátul is elegend? a hely. Mivel az els? ülések háta merev m?anyag, így a gyerekeim sem rugdossák a hátamat, és a lábnyomukat is könnyebb letakarítani.
Igen nagy kár, hogy a mai divatnak megfelel?en egybe van építve a HiFi és a klíma. Kénytelen vagyok a gyári Cd-t hallgatni, amit nagyon szívesen kicserélnék valami tisztességes darabra.
Az illesztések egész pontosak. Csak a középs? konzolon látszik némi egyenetleség. (Hol 1 mm alatti, hol 2 mm-es hézag jelzi, a japánok is csak vizzel f?znek.) Eddig meglehet?sen kevés zörgés hallható, bár a jobb els? ajtó fel?l egyre több zörgés hallatszik.
Jól sikerült forma, kényelmes, tágas utastér, jó motor és futóm?.
Semmiben nem eminens, inkább igyekszik mindenben jó lenni. Magam részér?l elnézem, ha egy autó valamiben gyengébb, ha valamit cserébe kiemelked?en csinál.
Ez egy jó iparosmunka, szürke, magukat sportosnak gondoló családapák számára.
Hibalista
- Eddig még semmi
Ide hordtam szervizbe
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | 307 | Következő autója? | ami megtetszik |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
