Japán gyakorlatiasság, se több se kevesebb!
Szöveges ítélet
Sokat nem lehet írni egy sima 2 literes benzines Accordról.
Az opel és skoda rémségek után végre volt egy jó és megbízható autóm.
Hiba semmi, alacsony költségek, jó menettulajdonságok.
Olajat 10.000 kilométerenként cseréltem a szerelőm javaslatára, természetesen minden szűrővel és az autó meg is hálálta.
A futóművét nem mondanám gyengének, mert egész jól bírta az Ukrán kátyúk között található néhány aszfaltcsíkot, de azért néhányszor bele kellett nyúlni. Bár ezt utoljára egy BMW-m bírta amit a megvásárlás után azonnal felvérteztünk Koni és Bilstein futómű alkatrészekkel, szerelni tényleg nem kellett soha, de az árát inkább hagyjuk.
140 km/h fölött talán kicsit nagyobb a menetszél utastérbe bejutó zaja az elvártnál, de vegyük figyelembe, hogy nem 1,5-2,0 millióba kerülő autóról beszélünk, nem egy új Lexus vagy BMW modellről.
Persze költségekben sem mérhető össze egy BMW vagy Mercedes fenntartásával még ha csak hasonló középkategóriás modellekről beszélünk is.
A szervizzel és a szerelővel is nagyon meg vagyok elégedve, biztos ,hogy a következő autóm is Accord lesz csak az új modell dízel erőforrással.
Hibalista
- A kötelező olajcseréket leszámítva csak a futómű, de figyelembe véve, hogy komoly Ukrajnai kiképzésben részesült ez nem is csoda.
Ide hordtam szervizbe
JÁRMEZEI AUTÓSZERVÍZ, Nyíregyháza.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 140000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 68000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Octavia 1.4 Tsi - 2009 | Következő autója? | Accord 2.2 Dízel |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.1/10) |
