Japán diesel
Szöveges ítélet
A kocsi nagyon jó vétel volt, CTDI Sport felszereltségű (Kipörgésgátló, menetstabilizátor is van benne), új korában a szalon áraknál 1 millióval olcsóbban tudtam megszerezni ( német import). Nagyon jó a futóműve, kanyarokban nagyon kiszámíthatóan viselkedik, Német országban átprogramoztattam az elektronikáját, így sokkal erősebb lett és nem fogyaszt többet sem. Hosszú úton is kényelmes( elöl is és hátul is), 55 literes tankkal akár 1000 km is megtehető. Az autó megbízhatóságára semmi panaszom, kuplungot cseréltettem rajta nemrég( a megnövelt teljesítmény miatt ez előbb ment tönkre ~ 140.000 km), meg egy aksit vettem még bele. Amit nem szeretek, az hogy diesel:), inkább fogyasszon többet, de legyen pörgősebb. Akinek ez nem szempont, annak nagyon jó vétel a diesel Accord. Kötelező szervízre mindig elvittem, vigyáztam arra, hogy csak bemelegedett motorral hajtsam. A motorja nyomatékos, 2000 rpm-től egész jól húz, 240 km/h körül van a vége.
Hibalista
- Kuplung csere - a teljesítmény növelés számlájára írható, még bírta volna, de szeretem, ha tökéletesen működik minden.
- Akkumlátor - 3 évet bírt a gyári.
-
Ide hordtam szervizbe
Honda Szallerbeck
Normál árakon dolgoznak, lelkiismeretesek, mindig végignézhettem a szervízelést.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 145000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Integra | Következő autója? | Honda, Acura |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
